2SønnerSmå Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Snakker om Bringebærblad kapsler da =) Jeg har Solaray sine,og der står det 2-3, 2 ganger daglig. Men har sett at andre tar 9 (!!!) kapsler daglig,er det vanlig??
Tusse1973 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg tar 3 kapsler om morgenen, og 3 om kvelden.
Attekattenoa Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Er ikke så mye som tre år siden jeg tok slike kaspler sist (med minstemann), men neimen om jeg husker når jeg begynte med de. Men det regner jeg med dere vet Håper dere kan svare meg på det! Jeg innbiller meg ihvertfall at jeg hadde stor effekt av dem sist!! Drakk også bringebærblad-te, men mener jeg begynte med det senere enn kapslene. Noen her som vet når man skal begynne med te'en?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå