tmr84 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hei Dere som har laget koldt bord selv, hvor mye kom det ca på i pris, og hvor mange gjester var det til?
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Vi tok litt av kan man si. Har kopiert denne lista fra et annet innleg (er min egen liste da) Tror det ble mellom 2 og 3000 kr et sted (med drikke) Dette hadde vi: -1 ovnsbakt ørret -1 skål med reker -1 kg røykalaks -5 krabbeskjell -1 fat med spekemat -1 fat med oster -1 fat med kjeks -9 loffer (hjemmebakt) -eggerøre av 36 egg -2 skåler salat -1 skål pastasalat -1 svinestek -1 reinsstek -2 bokser smør -4 pk majones -1 skål med hjemmelaget dressing -4 sitroner -2 skåler med frukt -2 fat med melon -30 kokte poteter -gryterett av 2 kg kjøttdeig/reinskjøtt -1 skål med ris tror jeg har fått med alt..... Jeg kan bare si det at dette ble ALTFOR mye til 21 personer!! Kan helt sikkert halveres!!!! Ellers hadde vi 7 kaker og det ble også mer enn nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå