Gå til innhold

Hvilke sokker brukes i skoa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en 3-åring i hus og det er vanskelig å bli samstemte på hvilke sokker han skal bruke...

I Sherox har han kun tynne ull-sokker da disse synger på siste værset, i vinterskoa tenkte jeg det ville være kjekt med ullsokker (gode gamle fra oldemor) i tillegg men da sier han det blir trangt. Skoa er kjøpt for 2 uker siden og ekspeditrisa sa det ut fra fotens lengde var riktig str. Viking vinter-støvel, str 26..

Jeg vil ikke at han skal fryse på lange barnehagedager ig heller ikke at det blir for trangt. Er det nok med ullfrottesokker eller tilsvarende??

Del veldig gjerne deres erfaringer, jeg er så usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker strømpis (ull eller bomull) i alle sko, samt vanlige bomullssokker. I støvlene nå på høsten har hun på seg hjemmestrikkede "tjukkelabber" også. I vinterskoene har vi aldri hatt noe slikt, der er det bare strømpis og bomullssokker fordi de er så godt föret. Har ikke opplevd at hun har vert kald på bena med dette iallefall.

Skrevet

Det kommer vel litt an på hvor du bor. Men jeg kjøpte viking vintersko til storesøster igår, og da spurte jeg om de hadde tykke ullsokker i butikken som jeg kunne låne og ha oppi. Dama kikket bare rart på meg og sa at du trenger nok ikke tykke sokker oppi disse skoene..

Men da kikket jeg bare rart tilbake å sa at vi bor på fjellet og der er det kaldt så det kan hende jeg trenger he he =)

Skrevet

Takk for svar så langt.

Morsomt svart til ekspeditrisa :o)

Vi bor også "langt a lein" hvor det er kaldt og masse snø. Bruker tykke ullsokker for det har vi da bestandig brukt.... Men kanskje det ikke er nødvendig..?? Fremdeles usikker..

(Hovedinnlegger)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...