Gå til innhold

verker i kroppen...noen som har noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gleder jeg meg til å få lille bebin vår ut...jeg har 4 uker igjen til termin...det er vondt å sitte, stå og gå...ikke alle liggestillinger er så behagelige heller...det er best om morgenen, men begynner å bli veldig sliten og verker mye om ettermiddagen og kvelden....har ei jente på 1,5 år også som er hos svigermor og svigerfar 2 dager i uken, resten er hun hjemme med meg...de dagene kan jeg slappe ordentlig av....lengter etter å få den lille gutten vår ut..er så sliten nå....er ikke meningen å klage, men noen som har noen tips som hjelper??? lillegutten er veldig aktiv i magen og har snudd seg med hodet ned...han trykker og sparker mye og jeg er støl og øm...

vet det hjelper med et varmt bad, men hvor bra er det når jeg har så kort tid igjen? noen som vet...???????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle gjerne vite det jeg å :) vont i ryggen og i både ribbeinen mang ganger om dan. Gjør så vont at jeg kan ikke sitte ned. Jordmorn synstes jeg skulle ta smertstillendes.. men for å si det sånn.. det hjelper ikke noe als.

Går bare bort hvis jeg legger meg for å såvva. Bedre når jeg våkner opp. Men så kan jeg ikke bare legg meg ned når som helt heller da. Har to barn og går på skole og har husarbeid og middag som skal ordnes så fort vi kommer heim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...