erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Tok ut spiralen for et par mnd siden, men det er første virkelige forsøk denne mnd. De to andre svangerskapene testet jeg meg ikke før jeg alt visste svaret og var flere mnd. på veg. Denne gangen er jeg litt mer utolmodig siden avstande til nr2 er blir litt stor. Har kjøpt en test, men der står det at en skal vente til den dagen mens er forventet. Men så leser jeg at flere tester et par dager etter el. Hva gjør dere og hvorfor? Har litt lyst å teste meg NÅ!!
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg pleier som regel å teste 4-5 dager før IKM. Denne gang skal jeg prøve å holde ut til hvertfall 1 dag før IKM - men vet ikke om jeg har selvdisiplinen til det da, er en ganske utålmodig sjel =)
erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Lik deg jeg:) Har IKM, har endelig forstått hva det betyr, neste torsdag. Brukte jo nesten to år på førstemann og jeg hadde igrunnen ikke tenkt å stresse med det. Men så vil bror min ha eg med ut på middag og pub i morra, og jeg lurer litt på om jeg skal ta sjansen på vin:) Blir ikke helt det samme uten. Kan en få utslag så mange dager før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå