Gå til innhold

Fy flate så fort tiden flyr nå:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt herlig å oppleve!!!!! Jeg syns tiden sneglet seg i de to første trimestrene... Men nå suser det avgårde:-) Glad for det, men tenher litt på om termindagen "plutselig" skal være der, og at jeg blir litt slått i bakken...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns også tiden går fort nå på slutten ;)

de første 5 månedene var jeg dårlig og/eller veldig sliten og trøtt konstant. orket ikke å stoppe og snakke når jeg traff folk jeg kjente på gata, var bare helt isolert i min egen verden, bortsett fra mot kjæresten min, han fikk "komme inn". nå er jeg bare i super form, pluss at tiden går fort, og da kan det jo ikke bli bedre?? ;-)

Skrevet

Helt enig;-) Tror også jeg syns tiden gikk sakte i begynnelsen pga den forferdelige kvalmen jeg hadde konstant fram til uke 22...... Ikke så kjekt nei.. Men nå er formen god og det er HERLIG:-)

Skrevet

Helt enig! Jeg skjønner ikke hvor det har blitt av tiden, nå er det bare 15 dager til termin... Hjelp!

Skrevet

Oj da er du jammen nærme:-)

Skrevet

Syns alle trimesterene har gått styggfort jeg!

Og liker det sånn, da blir det ikke så lenge å vente :)

Jeg er mer bekymret for at tiden skal begynne å gå så utroooolig sent de siste ukene, da er det greiere om jeg plutselig blir slått av å være der ;)

Skrevet

dette svangerskapet har gått kjempefort ja.... hver uke kjennes ut som en dag...siste svangerskap gikk såååååååå utrolig treigt. Men det hjelper å ha en liten kar (på 17 måneder) hjemme med meg som holder liv i lurven. :) nå er det bare 10 dager til termin gitt og jeg har såååå mye jeg skulle ha ordnet først...alle julegavene... hvordan skal det bli denne jula da...? hehehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...