Gjest nanny carrie Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Idag var testen negativ og nå er det en stund siden eggløsning, liksom... Da har ikke pergoen fungert optimalt og jeg er på g 79 i syklusen :-( Føles som at jeg aldri skal bli gravid, at ingen fungerer på den idiotiske kroppen min. Faen ass :-( Og hvor blir mensen av? ÅÅÅ*
Dotten Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Huff da. Sender deg en liten trøsteklem jeg.... Ikke gi opp. Kanskje du må prøve en runde til med Pergo eller noe sånt?? Ev. snakk med legen for utvidede prøver/undersøkelser. Masse lykke til!
Gjest nanny carrie Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Poenget er joat jeg ikke har fått mensen.. og det bør jeg få.. derfor er pcoskroppen like dum som før :-( Skal bytte gyn nå.. han jeg har er for dårlig..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Æsj, ikke noe bra. Skjønner at du er litt sinna på kroppen. Du skal hvertfall ikke gi deg. Bytt gynekolog om nødvendig. Lykke til. og klem.
Elva Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Hei Jeg går ikke selv på pergo, men sliter nå i 10pp. Etter som jeg har eggløsning å alikevell er møkk lei og frustrert, så kan jeg egentliggen ikke fårestille meg hvor frustrert du da kan være til tider. Men du kan jo forsatt kryse fingerene da. Er jo mangen ganger at graviditetstesten ikke slår ut etter lang tid.
Gjest nanny carrie Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Hei dere! Jeg er sååå sikker på at jeg hadde eggløsning, og jeg skulle bare ønske mensen kom nå. Hvorfor kan ikke denne kroppen fungere som den skal? Det e helt greit å ikke være gravid, bare jeg får mensen så jeg kan prøve igjen :-( Må virkelig bytte gynekolog, den jeg har er snill men han gjør så altofr lite for meg... Så jeg skal ta blodprøve hos legen den 15nde.. hvis mensen ikke har kommet.. Blir så frustrert.. hvorfor kan ikke bare kroppen fungere :-( Tilogmed mannen min fikk litt sjokk av at jeg ikke var gravid nå.. Jeg har så mange symptomer liksom..
Villemo&Pjokken Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Ikke tro blindt på alle graviditetstester da:) Første gangen jeg ble gravid, var jeg 3 uker over mensdato før jeg endelig fikk positiv test. Og nå i sommer var jeg 4 uker over mensdato før testen var positiv, enda da hadde jeg allerede mista og blødd i 3 uker. Om ikke mensen dukker opp om noen dager, så ta en ny test Noen av oss er litt tregere til å få opp hcg nivået
Gjest nanny carrie Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Det er bare så teit.. sist da jeg vaqr gravid med datteren min fikk jeg positiv testleenge før ikm... og da gikk jeg tilogmed på p-piller.. rart at ting snur så drastisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå