Gå til innhold

Han respekter ikke sin egen datter.!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff huff nå er det så rot i forholdet mitt.

Jeg er så lei av at gubben kun respekterer seg selv. Han bråker med vilje om morgene for å vekke lillemor ,bare for å lage et helvete for meg. Jeg sier til han at det er ikke meg du lager et helvete for ,det er jo datteren din. Hun er jo nok mange ganger oppe om natten fra før av, da er det så jævlig unødvendig.tar jo en evighet å få henne til å sove igjenn da, og hele dagen henners blir ødelagt og min for den sagt skyld.Kjenner jeg blir så irritert.Noen ganger lurer jeg på om han er skadet i hodet, i dag på morn da han skulle på jobb,så sa jeg til han at han må begynne å være stille om morgenen pga. lillemor ,da spyttet han faen med på gulvet ,veggen og på bodyen hennes!!og sa 'jeg bryr meg ikke om du får problemer!han kastet skitten klær over hele badegulvet og .

Enn å være så ond.Er helt fra meg i dag,vet ikke helt hva jeg skal gjøre .Han ringte meg i ste og spurte om vi fortsatt var i lag og om han skulle booke hotellrum eller komme hjem etter jobb.Jeg sa han kunne bare komme hjem så vi får pratet litt om alt som har skjedd og hva som kommer til å skje fremover. Huff er så usikker på om det er nå vits i å fortsette i dette forholdet. Vi har vært sammen i 7 år med mange vonde og gode minner. han har vært utro mot meg for 3 år siden bare fordi en kompis av han sa jeg var utro, og da skulle han hevne seg på meg. Men han hørte ikke først med meg om det var noe sannhet i det, og det var det jo såklart ikke.

Jeg føler meg som en naiv jente som fortsetter og fortsettter i dette forholdet ,men jeg vet ikke om jeg klarer å bryte opp, for han kan være så fantastisk. Men det er det han sa om lille jenta vår i dag morgen som bekymrer meg.Jenter hva skal jeg gjøre? Nå ble det sikkert kjempe langt dette , noe som ikke var meningen da.MÅtte bare få ut litt tanker og følelser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han høres syk ut. Kanskje det er best for deg og datteren deres hvis du kommer deg bort fra den mannen.

Skrevet

Ikke bare respekterer han ikke datteren ders, han har jo null respekt for deg!! Jeg hadde pakket baggen hans og satt den i gangen når han kom hjem fra jobb!

Kom deg langt vekk, han høres ikke god ut i det hele tatt.

Skrevet

Innlegget ditt får alenemorstilværelsen til å bli et nirvana. Kom deg vekk, dette er ikke en far for ditt barn.

Skrevet

Han hørtes ikke særlig hyggelig ut nei. Prøv familieterapi slik at dere får snakket ordentlig sammen med hjelp. Kan høres ut som dere ikke er helt på nett og snakker ordentlig sammen.

Lykke til!

Skrevet

Du har en datter, vil du hun skal vokse opp med en far som dette. De flotte stundene kan ikke oppveie slik han oppfører seg, og har oppført seg.

På tide at du tar styringen for deg og barnet ditt, du er mamma nå da må det stå først. Å være alene er et langt bedre alternativ enn det du har nå, tro meg. Viktig å dra nå, før han kuer deg mer og både du og datteren din blir kuet til å tro at dette er normalt.

Ta kontakt med familie og venner så de kan hjelpe deg i ovegangsfasen. Du har krav på

overgangsstønad

dobbel barnetrygd

mulig bostøtte

bidrag fra far

utdanningsstøtte hvis du har behov for mer skole for å klare deg

støtte til barnehage for datteren din

Ta kontakt med NAV, og sett i gang prosessen så fort som mulig. Det blir nok tøft, men har du krefter til å holde ut en hverdag med en slik mann - da har du krefter til å starte på nytt.

Og husk, det er aldri en dag der det passer å dra fra mannen sin, så ikke vent - gjør det nå!

Skrevet

For en syk og skummel mann! SPYTTET han på bodyen til babyen deres???

Kast ham ut.

Skrevet

Kast ut dritten, du fortjener noe så myyyye bedre!!!!!

Skrevet

Du skriver "7 år med mange vonde og gode minner", jeg har også vært sammen med mannen min i 7 år og har en liten datter. Og jeg kan si at vi har mange gode minner, og kanskje 3-4 vonde minner, ting som hendte i begynnelsen da vi ikke hadde barn. Og det var ikke utroskap, eller noe av det du beskriver.

Huff nei, dette hadde ikke jeg orket.

Skrevet

Du har 7 år med gode og vonde minner.

Slik han oppfører seg er ubrukelig.

Krev terapi og total omrokkering av holdningene hans ellers bør du gå.

Jeg har 10år med mannen min, kun gode minner. De finnes der ute!

Skrevet

Du skal fokusere på hvordan han er til vanlig, ikke hvordan han kan være , når det er like ofte som det er skuddår.

Kom deg vekk fra denne mannen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...