Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Har fått med meg at lilla er høsten farge. Har kjøpt meg lilla veske, men ikke noe klær da jeg føler at det blir litt mye pga STOOOR gravid mage... Litt råd her takk... Hvor mye lilla kan man ta på seg før det blir for mye? Mener da av klær + tilbehør...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Kjære deg, mener du seriøst at du vil ha svar på dette?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Da jeg gikk gravid hadde jeg en mørklilla genser med mørke striper på tvers. Den var fin den :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, med striper på tvers føler man seg jo alltid veldig liten og nett... Hæhæhæ...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 det var umulig å skjule at jeg ikke var liten og nett, så da lot jeg det stå til og fremhevet den svære kula ;-)
birrisj05.02.09 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Lilla er kjempefint Så lenge man kjøper klær som ikke er så altfor skarpe i fargen, men litt mer laidbacke, så kan man bruke mer enn bare ei veske..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå