Gå til innhold

sukker i urinen!!!


førsteman

Anbefalte innlegg

jeg kommer akkurat fra jordmor nå, hvor det viste seg spor av sukker i urinen... hun mente det antakelig ikke var noe, og at det ikke var noen fare siden jeg er ved termin (38+6 i dag). men har ringt legen og skal innom med en ny urinprøve i morra tiddlig. er det flere som har hatt sukker i urinen og det ikke har vært noe spesiellt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, hadde sukker i urinen.

 

1. gang var hos jordmor på helsekontroll. Da hadde jeg vært på ul dagen før, og etterpå feiret med brus og kake. så hadde rett og slett spist mass sukker. Leverte nye test dagen etter, den var helt fin.

 

2. gangen var hos legen. Da hadde jeg vært i selskap dagen før, og samme skjedde da. Da ble jeg satt på glukose-test, men verdiene mine var helt innenfor normalen. Men da fikk jeg beskjed om å kanskje ikke spise så mye sukker på en gang...he, he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også i uke 38, hadde litt sukker i urinen. Var på UL i går for å sjekke om fosteret var giga stort pga sukkeret, jenta kommer til og være 4,3 kg når den blir født (samme somm første min). Skal derfor ikke gå over termin.

 

Jeg slapp og ta glukose belastning test pga at jeg er kommet så langt i svangerskapet at dem rekker ikke gjøre noe tiltak likevel.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...