Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Christina kom jo 14 dager før tiden..men denne har visst tenkt å bo i magen lengre...vil føda nå!!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Den første regelen som kommer når du blir gravid, uansett om det er nr 1 el 3. Vent aldri før du har passert termindatoen din!!!!!!!!!!!! Min første kom 6 dagar før ul terminen, men den var ikkje eg enig i. Så kom nr 2 3 dagar før ul terminen, den var eg enig i. Eg har sagt når ungane skal komma uansett eg da så eg har ikkje gått og venta på anna enn den datoen. Gutten min er født på bursdagen til pappan min, og velsa som du ser 06.06.06 som er min oldefar sin bursdag hehe Men smør deg med tolmod så kjem den ungen når den er klar for å komma
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 sukk ja, jeg har... 47! dager igjen.. småen kom 3 dager før termin, men denne kan gjerne komme om ikke så lenge
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Adrian kom 6 dager før termin, nå kom lille Oda akk på termindagen =) 12 dager går jo fort da... =) lykke til! =)
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 takk for hilsner hverftfall:) er uansett min tur veldig snart!! gleeeder meg:)
Odine! Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Lat, eller så gjør den seg kostbar! Jeg var sikker på at jeg skulle føde rundt termin siden jeg gjorde det med nr 1. Det ble 10 laaaaaaaange dager på overtid.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe. Ikke for å ta motet fra deg, men eldstejenta kom 5 uker før termin. Prematur altså, nr 2 kom 16 dager på overtid!!!! Naturlig start på fødselen der også. Var brennsikker på at jeg skulle føøde før termin med ham, hadde masse kynnere gjennom hele svangerskapet også det at eldsta kom såpass tidlig. Lillemor kom 10 dager før termin, og edt hadde jeg lagt inn bestilling på! Vi hadde slektstreff den helga jeg hadde termin, og det SKULLE jeg være med på! Lillemor var 10 dager da hun traff 120 slektninger.... Jordmor strippet meg 10 dager før fødselen da, vet ikke om det hjalp noe.
lmb30 Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 De to første guttene mine kom 14 og 30 dager føre termin. Var klar til å føde en stund føre termin med den siste jenta, men hun ble ikke født føre 3 uker over termin. Bare å smøre seg med tålmodighet. Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå