gifteklar gravid og kvalm Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 altså, hvor ofte får de litt penere klær enn sånne praktiske lekeklær? er sjeldent jeg har på snuppa skjørt, syns det er bedre at hun har bukse på seg og ikke blir kald ute osv. syns det er vanskelig å kombinere pent tøy med det å ha gode varme klær til utelek. Nå som det er kaldere er det koseligere å kle på en fin jakke og fine støvletter om morgenen da jeg vet at hun ikke kan leke ute i disse klærne i bhg nå. i sommer gikk hun hjemmenfra i barnehagejakka, ofte skitten og sånn.. og joggeskoa hun leker i. ikke de fineste sommerskoa og ei fin sommerjakke liksom... er det flere som meg som heller har penklærne hjemme for at de ikke skal bli brukt i ngh eller bruker dere de omhverandre?! ser det er mange som har jentene sine med kjoler og skjørt osv og det er jo koselig og ser fint ut men jeg syns det blir så upraktisk i bhg...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Aldri, hehe. Hun ser ikke ut uansett når hun kommer hjem, så da sparer jeg litt på pentøyet. Men vi bruker kjolene fra i fjor som tunika i år, md bukse under, og det er et fint kompromiss syns jeg )
fru tekopp Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Til Lucia, juleavslutningen, 17-mai feiring og sommeravslutning. Akkurat i dag har hun kjole på, men lovte å ta på vinterdressen når de skulle ut. Om sommeren er det ofte skjørt og kjoler, men det teller kanskje ikke akkurat nå.....
Kamomille Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg bruker aldi penklær i barnehagen egentlig. Der har de praktiske og varme klær som de kan leke i inne og ute. vi bruker mye ulltøy. Nå på høsten og vinteren hender det ganske ofte at jeg ahr på jentene en sele-kjole over ullbodyen og ullstrømpebuksa. Ikek for å pynte de, men for å beskytte ullet litt mot matsøl ol. De tar selvfølgelig av kjolen når de skal ut og leke (og inn i dressen) Gutta får ofte en kul t-skjorte over ulltrøya - igjen ikke for å pynte men for å beskytte.
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Bruker aldri kjoler etc,altså sånn penkjoler, men hu er alltid velkledd..gjerne med en pen strømpebukse & tunika, ellers har jeg også joggebukser..jeg klær henne etter vært og humør:)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Ehh, aldri? Eller, kanskje dongeri og skjorte om det var fotografering eller fest av noe slag. Men 99% av dagene har han hatt gode lekeklær som både tåler en støyt, varmer, er lette å kle av og på, og som godt kan få en flekk eller to uten at budsjettet sprekker.
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 været ute mente jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå