ZamZam Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Her skal du få se hva jeg lurer på.. Skal jeg ta med mannen min ut eller ikke idag? Han har fri imorgen, men har jobbet 12 timeres dager de siste ukene, skal jobbe fredagsnatta og mesteparten lørdagen. ( Han er midlt sagt sliten) Har noen venner som skal ut på nattklubber som vi kan gi oss med dem og feste til de sene nattetimer. Ellers så kan vi treffe dem en drink, kjøpe take away, ta med ei vinflaske, noe sterinlys og sette oss på ei strand i nattemørket. Eller lage en bedre middag hjemme, laffe foran tv`en og krype i seng skamlig tidlig. Hvilket alternativ går du for?? Eller ville du ha gjort noe annet???
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hadde jeg jobbet 12timersdager de siste ukene hadde jeg selv satt mest pris på siste alternativ ) Slappe av og lade opp.
Prinsemammaen Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Hadde jeg hatt et sånt jobbmaraton, hadde i hvert fall jeg satt aller mest pris på det siste alternativet.... Men nå kjenner jeg ikke samboeren din da. Om han er sånn veldig sosial og orker veldig mye og har mye overskudd hele tiden, hadde jeg dratt på nattklubb og festet til de sene nattetimer... ;-)
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Hvis eg hadde jobba så mykje og skulle på jobb att natta etter så hadde eg tatt ein bedre middag heime, laffe foran tv'en og legge seg tidlig. Eg blir ikkje noko meire opplagt av å gå ut på by'n for å sei det slik. Evt treffe dei for ein drink og ta med take away og kose seg på sofaen...... Eg hadde ikkje lika å vert ute til seine nattetimer for så å skulle reise på jobb att neste natt.
erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Nr 2, men jeg får ofte mer energi av å ta den ut sammen med venner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå