olebrum78 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Gutt, bør jeg prøve en annen type eller en str større....
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Vi bruker tapebleier om natta siden de holder på mer væske:)
hit og dit Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Me har hatt samme problemet. Up & go sitter ikkje så godt rundt låra synes eg. Så tape om natta og U&G på dagen. Mannen har etter nattlekkasjen bestemt seg for at U&G er teit, og nekter å bruke den meir. Eg mistenker at han har gløymt kvifor =P
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Up & go har aldri funket som nattbleie her i hvertfall. Har alltid måtte bruke de med tape.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Vi bruker også de med tape om natten.
Dina1 Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Kan jo ha nåkka med størrelsen da, kanskje dåkker har for store bleie til dem? Her har eg en på ni mnd som tisse nåkka vanvittig på natta, å vi bruke bare up and go, så for oss fungere det mye bedre en tapebleien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå