Gå til innhold

Hva har barna av yttertøy i bhg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine har vårdressen og den skal de også bruke hvis det regner. De har støvler (lillebror har bare sånne skoposer enda) og de har vinterdress, luer, vanter og sydvest.

Når det blir enda kaldere sender jeg ned 1 sett med ulltøy (lillebror har med sitt hver dag nå), tykke ullsokker, tykk genser og enten strikkebukse, fleecebukse el. til å ha under dressen når vinteren skikkelig slår til, og til å ha under regntøy.

Vintersko og jakke har de på seg. Storesøster har med joggesko på milde dager, hun er så varm i bena.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også på seg vår dress, men har regn klær også hengende der til de veldig våte dagene. Men den går snart hjem for vinteren. Så da får hun med seg vinterdress og vinter sko. To par sko med seg. Og på de våte dagene, får hun to par vinter klær med seg i tilfelle hun skulle bli våt. Nå har hun støvler (som hun foretrekker) og høst sko med seg eller joggesko, alt etter været. Høst skoene er litt høye og tåler vann..

Skrevet

Akkurat nå har hun en hel regndress hengende (hun ruller i dammer, så hun kan ikke ha todelt sett, hehe), og en ulldress hun kan ha under denne når det er kaldt ute. Förede regnvotter, lue og støvler med "tjukkelabber" i har hun også. ..og flust av bytteklær selvsagt. På fine, tørre dager har hun joggesko (varm i beina hun også) og så har hun alltid med en fleecejakke.

Skrevet

Hun har vinterdressen, polvotter, ull votter, et par luer, cherrox er et must, Hun har også ulltøy liggende der, og regntøy henger i barnehagen, men jeg tror det er lite brukt.

Skrevet

Dress (som en kan ta ut foret på, og den er uten for enda), regnsett, støvler, en strikkegenser, strikkehansker og lue.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...