Gå til innhold

Skal teste i kveld :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å vente! Er 4 dager til IKM, MEN jeg hadde EL 1 dag før jeg hadde beregnet (med 28 dagers syklus, så kan jo være jeg har 27 dager)

Også med CB så er det vel sånn at man kan teste 3 dager før IKM?

Da KAN det gå ann å teste i dag! Vet det er kjempe liten sjans for å få en positiv test nå, men jeg klarer ikke vente!!!

kryss fingrene for meg da jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjett om jeg skal krysse fingrene for deg, kosemoms!!!! Krysse, krysse, krysse!!!!!!!

Men da må du love oss å fortelle hvordan det gikk straks du har tatt den. Også er det jo greit å tenke på at om den er negativ, da kan det ha vært for tidlig å teste. Men er den positiv, så HURRAAA!!!

Spennende!!!

Skrevet

Ble en negativ test i dag desverre!

Men det står jo at hvis man tester før IKM så skal man bruke dagens første urin...men klarte jo ikke å vente jeg såklart!

Så tester igjen i morgen tenker jeg :)

Men kjenner jeg egentlig ikke stresser så mye med det, siden jeg ser hvor mange her som har prøvd leeenge! Etter siste MA så er jo dette bare 1 pp på meg! men har jo i utgangspunktet prøvd siden april, så håper at vi ikke må prøve aaalt for lenge og at den lille spiren sitter litt lengre denne gangen :)

Skrevet

Det var kjipt, men kanskje ikke så rart? Er jo som du sier nesten en forutsetning at man bruker morgenurin når man tester 3-4 dager før IKM. Ta en test til i morgen tidlig, men ikke depp om den også er negativ, er jo fortsatt litt tidlig:-)

Så krysser vi fingrene for at spiren sitter i 9 måneder når den først fester seg:-)

Lykke til i morgen, da!

Skrevet

Jaja, da har jeg testet igjen med morgenurinen!

Men fortsatt negativ og ingen tvil!

Jaja, fortsatt litt tidlig vel.... 3 dager til IKM!

Skrevet

du må lgså holde oss oppdatert :) er jo mange d ikke viser på test før en uke over ikm.... så er jo håp enda da...... :)

lykke til..

Skrevet

Lykke til med testing... til helga... om du klarer å vente :)

Skrevet

Ja, som sagt- kan fortsatt være litt tidlig. Prøv igjen om en dag eller to, og si ifra:-)

Er jo en fin positiv (i ordets rette forstand) dag her inne, så får vi håpe at det er flere av oss som kommer etter snart!!!

God helg, i hvert fall.

Skrevet

Ja jeg vet...er fortsatt litt tidlig :)

Kjøper en dobbelpakke med cb etterpå (eller kanskje like gjerne vente til i morgen) og så tester jeg på nytt på søndag og mandag!

Skal holde dere oppdatert, selv om jeg har en liten følelse av at det ikke klaffer på første forsøk denne gangen også (sååå heldige kan vi vel ikke være, hehe)

Ingen symptomer i det heeele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...