mamman til 2 nydelige jenter Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 min lille skatt hyyyyyler om hun ikke får ligge ved puppen hele tiden. Hun er bare 6 uker gammel og vil ikke ta smokk eller flaske. Hun sovner heller ikke uten puppen. Begynner å bli litt sliten av dette her jeg og lurer på om noen har noen gode råd til meg?
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 det er kanskje ikke så mye mindre pes, men prøv å stikke lillefingeren inn i munnen oppover mot ganen (hold fingeren opp ned) og la henne suge på fingeren. Det gjør jo ikke sugebehovet mindre, men det gir puppen litt hvile ihvertfall:)
stratosen_er mamma_ Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 har du prøvd flere ulike typer smukker...vi hadde en til gutten vår i starten som vi måtte holde på omtrent for at han skulle klare å ha den, men så fant vi en smukk som han sugde seg godt fast med;) og d var bare helt fantastisk;)
Lillemann blir storebror! Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 eg ville prøvd enda mer me smokk... vi holdt lenge på me lillemann for at han sku klare å holde fast på smokken sjøl.. d e bare no de siste tre-fire ukene at han virkeli klarer å holde den sjøl.. men han roet seg me smokken, og då hjalp vi han litt me å holde den inne for han.. forresten kan han kun ha NUK sine lateks smokker... hehe.. kravstor e han ja.. : ) søtingen..
Laybik Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Har sett at det er flere her som kun vil ha NUK-smokker, så det har jeg lyst til å prøve med Maja også, som jeg sliter med å få til å ta smokk. Men hvor får jeg tak i NUK-smokker?
Lillemann blir storebror! Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 du får kjøpt de på sånne babybutikker.. som babyshop og barnas hus osv.. e litt kjipt at de kun selges der, men d e jo bedre å leite litt etter de, åså ha en smokk som mini kan bruke.. : ) ville prøvd lateks eg, for den e litt mykere enn silikonen.. : )
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Med eldstejenta vår tok vi litt maltekstrakt på smukken, slik lærte hun å ta den.
grolla Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg hadde det også slik, og det er jo fryktelig slitsomt. Men husk at dette bidrar til å øke melkemengden slik at den passer til ditt barn. Bruk gjerne smokk, men vær sikker på at småtten blir mett og får regulert melkemengden. Tror egentlig du er i mål snart nå! Mange har det slik de første par månedene! Hold ut! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå