Gå til innhold

enormt sugebehov!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille skatt hyyyyyler om hun ikke får ligge ved puppen hele tiden. Hun er bare 6 uker gammel og vil ikke ta smokk eller flaske. Hun sovner heller ikke uten puppen. Begynner å bli litt sliten av dette her jeg og lurer på om noen har noen gode råd til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er kanskje ikke så mye mindre pes, men prøv å stikke lillefingeren inn i munnen oppover mot ganen (hold fingeren opp ned) og la henne suge på fingeren. Det gjør jo ikke sugebehovet mindre, men det gir puppen litt hvile ihvertfall:)

Skrevet

har du prøvd flere ulike typer smukker...vi hadde en til gutten vår i starten som vi måtte holde på omtrent for at han skulle klare å ha den, men så fant vi en smukk som han sugde seg godt fast med;) og d var bare helt fantastisk;)

Skrevet

eg ville prøvd enda mer me smokk... vi holdt lenge på me lillemann for at han sku klare å holde fast på smokken sjøl.. d e bare no de siste tre-fire ukene at han virkeli klarer å holde den sjøl.. men han roet seg me smokken, og då hjalp vi han litt me å holde den inne for han.. forresten kan han kun ha NUK sine lateks smokker... hehe.. kravstor e han ja.. : ) søtingen..

Skrevet

Har sett at det er flere her som kun vil ha NUK-smokker, så det har jeg lyst til å prøve med Maja også, som jeg sliter med å få til å ta smokk.

Men hvor får jeg tak i NUK-smokker?

Skrevet

du får kjøpt de på sånne babybutikker.. som babyshop og barnas hus osv.. e litt kjipt at de kun selges der, men d e jo bedre å leite litt etter de, åså ha en smokk som mini kan bruke.. : ) ville prøvd lateks eg, for den e litt mykere enn silikonen.. : )

Skrevet

Med eldstejenta vår tok vi litt maltekstrakt på smukken, slik lærte hun å ta den.

Skrevet

Jeg hadde det også slik, og det er jo fryktelig slitsomt. Men husk at dette bidrar til å øke melkemengden slik at den passer til ditt barn. Bruk gjerne smokk, men vær sikker på at småtten blir mett og får regulert melkemengden. Tror egentlig du er i mål snart nå! Mange har det slik de første par månedene! Hold ut! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...