Bibappelula <3 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Lurer på hva jeg skal kjøpe neste gang!
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 den fineste å se på er simo sin synest jeg:) men den er ikke så praktisk da men....
hit og dit Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Eg liker godt simo sin 2007 modell, for oss er den egentlig ganske praktisk. Me har ikkje bil, og det er plass til mykje matvarer under den =P For normalt bruk så er den for stor og tung. Ellers så liker eg teutonia sine og mountain buggy city.
Minnie Mom Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Finest og finest.. Hvilke behov har du er vel bedre å tenke på? Skal det være 3 eller 4 hjul? Duo eller kombi? Skal den være lett eller er ikke det så nøye? Vendbart styre? Kjører dere mye bil? Mye shopping? Mye skogsturer? Tar dere ofte tog, buss eller trikk? Når på året kommer babyen?
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Silvercross er lekker, men ikke av de billigste. Også har jeg lagt min elsk på Teutonia Monsun (selges i Danmark), den har bag på 97 cm. Fåes også med svingbare forhjul, den kalles Monsun S.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Peg Perego synes jeg da:-)
trillemamma Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Emmaljunga classic duo synes jeg er finest. http://www.barnevognguiden.no/emmaljunga/emmaljunga-classic-duo-combi.html se på bildet, den hvite vognen.
Alenemamma :) Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Simo sin kombivogn er den fineste synest jeg da:) Stor vogn som er laget for været vårt i norge:) Og ikkje minst stor plass under:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå