Gå til innhold

Stå i fanget. Sitte uten støtte.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser på småtroll 1-2 at noen er bekymret for at babyen ikke står i fanget, og tror at det er et tegn på CP. Avhengig av hvor gamle de er: det kan faktisk være tegn på CP at de står i fanget også. Og hvorfor skal en 4 mnd gammel unge stå i fanget? For å øve stå- og gåreflekser? Hoftene er ikke ferdig utviklet, det er ikke meningen at de skal lære å stå før de reiser seg opp selv. Få 4 mnd gamle babyer som gjør det.

Det er også helt normalt å ikke sitte uten støtte når de er 8-10 mnd. Hadde alle latt være å sette babyene opp før de setter seg opp selv, ville garantert flere begynt å sitte senere, men med rakere rygg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så du må bare håne her istede for å svare med nick inne på det forumet. så fint at du vet best da. Kan jo svare på en hyggelig måte fordet

Skrevet

Hadde det vært anonymknapp på 0-1, skulle jeg svart der. Hvis det virket hånende, var det ikke meningen, var bare oppgitt over hvordan enkelte skremmer hverandre. Men beklager det dersom jeg virket hånende. Synes bare det er synd at noen er redd for at barna har CP, når det er helt normalt å ikke stå i fanget, eller sitte så tidlig som det skrives der.

Skrevet

Hvorfor deler du ikke dine kunnskaper på småtroll i stedet for og legge ut et tvilsomt innlegg her inne?

Skrevet

Fordi jeg ønsker å være anonym. Men ser ikke helt hvorfor innlegget er mer tvilsomt her enn der. Vet bare at jeg skal la være å skrive noe her heller en annen gang:(

Skrevet

okay. Men er det noen grunn til å svare anonymt på dette da? Kan du jo heller bare dele det med de som er bekymret på 0-1. Setter sikkert stor pris på at du deler kunnskapen med dem dersom de er usikre. Jeg feiltolket kanskje innlegget ditt. vil heller råde deg til å svare der, setter sikkert pris på informasjon dersom du vet.

Skrevet

HI kommer jo bare med fakta. Det er så mye tull og hysteri.

Skrevet

HI.Ikke ta deg nær av hurpene. Selvfølgelig har du rett, men la dem for gudsskyld holde på.

Skrevet

Takk til dere to siste anonyme her. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...