Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hvordan var romlemantiske turen til den romlemantiske byen da? Må fortelle oss vet du:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Ja har man sagt A må man si B, sånn er det bare:-))) Jeg vil og høre, for jeg vil på kjærestetur jeg også;-)
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 He he.. ja den turen ja... Hadde en fantastisk tur! Men med den oppladningen til turen så skal man ikke klage heller.. ;o) Vi hadde 4 romantiske dager med vin, middager, sightseeing, turer i kirker, bryllupsplanlegging, mer vin og mer deeeilig mat! Været var helt perfekt, 20˚C og sol.. perfekt vær for fortausrestauranter, sene kveldspromenader og til og med en tur på toppen av Eiffel by night, og det var innmari kult! Vi fikk masse tid til å pleie kjærligheten, hverandre og planlegge bryllup. Vi har til og med satt sted og dato! (litt stolt, for vi trosset mange motforestillinger!) 19.09.09 kommer jeg til å være Fru Seier og Glede! *smiler*
Karomamma Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Å, så HERLIG!! Nå fikk jeg også lyst til å dra på kjærestetur! I fjor var vi bare en skarve natt i Narvik... Og det er jo ikke nok, he he Det hørtes koselig å ut å drive bryllupsplanlegging i Paris. Gir en ekstra piff til romantikken, tenker jeg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Så deilig turen hørtes ut:-) Dere fortjente å ha noen deilige dager i ro og fred hvor dere kunne pleie hverandre og kjærligheten. Og ikke minst få planlegge uten innblanding;-D Og så kul giftedato da!!! Da er det rett og slett mindre enn et år til!!!!
Gummelillan Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Hørtes fantastisk deilig ut!!!! Og den perfekte tid for planlegging av et fantastiskt bryllup ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå