Gå til innhold

Seier & Glede

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan var romlemantiske turen til den romlemantiske byen da?

Må fortelle oss vet du:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja har man sagt A må man si B, sånn er det bare:-)))

Jeg vil og høre, for jeg vil på kjærestetur jeg også;-)

Skrevet

He he.. ja den turen ja...

Hadde en fantastisk tur! Men med den oppladningen til turen så skal man ikke klage heller.. ;o)

Vi hadde 4 romantiske dager med vin, middager, sightseeing, turer i kirker, bryllupsplanlegging, mer vin og mer deeeilig mat!

Været var helt perfekt, 20˚C og sol.. perfekt vær for fortausrestauranter, sene kveldspromenader og til og med en tur på toppen av Eiffel by night, og det var innmari kult!

Vi fikk masse tid til å pleie kjærligheten, hverandre og planlegge bryllup. Vi har til og med satt sted og dato! (litt stolt, for vi trosset mange motforestillinger!) 19.09.09 kommer jeg til å være Fru Seier og Glede! *smiler*

Skrevet

Å, så HERLIG!! Nå fikk jeg også lyst til å dra på kjærestetur! I fjor var vi bare en skarve natt i Narvik... Og det er jo ikke nok, he he :)

Det hørtes koselig å ut å drive bryllupsplanlegging i Paris. Gir en ekstra piff til romantikken, tenker jeg.

Skrevet

Så deilig turen hørtes ut:-)

Dere fortjente å ha noen deilige dager i ro og fred hvor dere kunne pleie hverandre og kjærligheten. Og ikke minst få planlegge uten innblanding;-D

Og så kul giftedato da!!!

Da er det rett og slett mindre enn et år til!!!!

Skrevet

Hørtes fantastisk deilig ut!!!! Og den perfekte tid for planlegging av et fantastiskt bryllup ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...