Lille skatt og lillesøster Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Han går fint opp i vekt. Bør han likevel spise om natten eller skal jeg bare nyte det? *Mor for første gang og sikkert alt for bekymret* )
Lille skatt og lillesøster Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2008 Ingen som vet?
plastblomst♀♂♂ Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Eldste min sov natten gjennom fra hun var seks uker gammel. Vekket henne aldri for å gi henne mat. Hun fikk flaske da, så jeg visste jo at hun hadde fått i seg nok mat i løpet av dagen. Tror du bare kan nyte det jeg!
Lille skatt og lillesøster Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Da skal jeg bare nyte det ) Takk for svar!
lille sprelle Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 bare nyt det! Er du bekymret, så kan du jo veie henne på helsestasjonen, er vektoppgangen grei (noe de vil kunne fortelle deg der) så er det bare å nyte natteroen slik at du kommer deg til hektene igjen etter fødsel!
MammaTilToSmå Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Så lenge han legger fint på seg hadde jeg aldri i verden veken henne! :-) Min gutt våknet annenhver time de to første månedene. Og ennå har han ikke sovet lenger enn 4-5 timer sammenhengende........han er 7 mnd. Så du er heldig. Nyt det. :-)
Cala75 Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Så lenge babyen legger på seg greit, så nyt det! Har en på 2 mnd som sover maks 5 timer i strekk om natta. Lengter etter at han skal sove gjennom!
Tante Gustava Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Som de andre her sier, nyt det så lenge han legger på seg som han skal! Men vær forberedt på at mensen gjerne kommer tilbake når det går så lang tid uten amming på natten... Liten pris å betale for god nattesøvn da men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå