Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff dette er et syte inlegg og all ære til dere som har vært gjennom mange forsøk...i dag ..på ruge dag 8 våknet jeg og hadde blødd...sukk ikke masse og det var to tørk med litt rødt (sorry detaljer)men det var akkorat som rosa vann..er det gått galt el er det bare utviding av livmor el bivirkninger av cirone..skjekket nå og da var det ingenting..sukk ...det er vel bare å vente..vi holder på 5 året men første ivf..tok litt tid før de fant ut hva det var..og jeg vet ikke om jeg orker tanken på fryseforsøk..mest lyst til å gi opp..uff sorry sytingen..håper alle dere rugere lykke til ..og send meg gjerne en lyd hvis dere har opplevd liknende..med posetivt utfall...stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Huff.. synes synd på deg, skjønner at det ikke er noe gøy. Har jo ingen erfaringer å dele med deg jeg, men det jeg vet er jo at en kan blø litt selv om en gravid. Så du må ikke gi opp!! Du har jo og fått satt inn to. Lykke til!!

Skrevet

Var det sånn at du bruker Albyl-E? I så fall så øker det blødningstendens.......

Skrevet

Syns ikke du skal bekymre deg. Dette høres ut som en festeblødning for meg og siden det er dag 8 kan dette passe bra og det er altfor tidlig for mens. Det kan også være bivirkninger av Crinone. Denne gir mer ømfintlige slimhinner i skjeden, som lett blør.

Husk å ha en positiv innstilling, det er det viktigste av alt.

xxx

Skrevet

Dette var ikke noe greit for deg nå. Huff, ingen god følelse. Men støtter meg til det de andre har sagt. Selv fikk jeg beskjed av sykehuset at det kunne komme noen småblødninger, litt rosa på papiret, og det betydde ikke nødvendigvis at det var noe galt. For slikt kunne skje når en går på Crinone. Har lest om mange her inne som har opplevd det samme og det har gått fint. De har bl.a opplevd dette som kalles festeblødning.

Som du selv sa så var det jo ikke noe når du sjekket sist. Dette er ikke syting du kommer med. Vi forstår deg alle så godt. Marginene er små mellom opp og nedturer her, vi er alle så vare i denne rugetida.De fleste "symptomene" kan tolkes både pos. og neg, ikke alltid lett å vite hva man skal tro. Hold motet oppe og vi krysser fingrene for deg.

Skrevet

Tusen hjertelig takk for alle svar..jeg har nå vært 10 ganger på toalette,men ikke noe mere blod..og det meste av Crinonen forsvinner..må jo føre inn den lange enden,er jo lett å skrape seg ...å det kan jo være feste blødning.. og albylen,hadde jeg ikke tenkt på..og er jeg så heldig å være gravid så skal jo alt utvide seg og...fikk bare så himla sjokk ..men puster litt lettet ut nå og regner med at det var ufalig..håper dere andre har det bra..nå nermer det seg test dato for bimmelim og mamasnart...dere er vel noen dager før meg..lykke til vidre..fra en litt lettere nina..

Skrevet

Så du har fått mange gode råd:o). Vil bare støtte oppunder det de andre sier jeg.

Skjønner at dette er tøft, berg og dalbane for følelsene, og man vil så gjerne at det skal sitte...........Ikke rart at man er sår og blir nedfor med engang det ser ut som at dette går kanskje ikke likevel.

Men gi ikke opp:o)!! Det kan gå veldig bra dette her:o)

Masse lykke til ønskninger

Skrevet

Hei

Støtter også det de andre har sagt. Løpet er absolutt ikke kjørt. Skal se at dette går veldig bra for dere ;-)

Men skjønner frykten som kommer også. Har selv hatt den følelsen mange ganger, men nå krysser jeg fingre og tær for deg.

Klem fra en håpefull :o)

Skrevet

Tusen takk for mange svar...det er så deilig å kunne skrive inn her og bli møtt med masse forståelse,ikke lett å forklare ting for mennesker som ikke har prøvd..

Jeg har roet meg og det har ikke hendt noe mere ,snakket med mannen min (han dro på jobb tir,og blir vekk i 14 dager) og det hjalp det og .Vi ble enige om ikke å stesse og går det bra så er det fin fint..hvis ikke er vi så heldige å ha fryse egg..lykke til alle sammen..stor klem og god (snart) helg.

Skrevet

Hei !

Håper det går bedre med deg nå :0) Skjønner godt at du fikk sjokk, ja. Blod er liksom det aller siste man vil se nå ! Høres veldig fornuftig ut alt det de andre har skrevet her, så jeg er sikker på at det går bra !!!!! Du er jo tross alt en av oss uke 40 jentene ;0) Og vi skal farsken meg lykkes med dette !!!

Stå på og lykke til videre med rugingen :0)

Klem

Skrevet

Hei,

Jeg hadde det samme idag , er også på rugedag 8 . Jeg merket det når jeg var på toalettet imorges en lyserosa utflodlignende greie, jeg og blei skikkelig deppe og ville bare grine. I løpet av hele dagen har jeg sprunget inn og ut på toalettet for å sjekke, har hatt bitte litt lyserosa og siste gang jeg var å sjekke var det bittelitt lysebrun i utfloden.. Eg vet ikke eg følte at heile verden raste, men men det kan jo være festningsblødning ???

lykke te :)

Skrevet

Kan bare si det samme til deg Brekkå som til ninu over her, høres ut som samme greie. Les gjennom innleggene over, så blir du nok roligere. Skjønner godt hvordan humøret kan svinge og som noen over her skrev er blod det siste vi vil se. Det kan meget vel være en festeblødning ja. Ingenting er vel bedre enn det.

Husk at du og jeg skal ha positive tester tirdag og onsdag, det har jeg bestemt!! hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...