Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 De er ømme,kjennes tyngre og spretter ut av bhen hele tiden:-/ Og jeg er ikke gravid,for det passer ikke med tiden iht el..Venter på mensen nå. *grublegruble* Jeg kan UMULIG være gravid!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 hehe... at pupper vokser pleier å ha noe med gravidiet og gjøre.. hehe. og graviditet kan oppstå selv om det ikke passer med el og selv om man bruker ting som skal brukes. ta en test?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Du var mye til hjelp.. Men jeg kjenner el ganske godt,og sexen var ikke før noen dager etter den..Kjenner jeg har litt panikk nå,samtidig så kan jeg bare ikke tro at det kan være noe baby på gang..
Erisa* Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Det er jo vanlig at puppene kan bli litt tyngre før mensen også, da... Slik er det i alle fall med meg:) Vent litt med panikken, du:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 beklager! vet bare ikke om noen annen grunn til at puppene vokser en baby. men foresten, legen min sa at det var vanlig og få "gravidfølelse" i puppene, altså spreng når man begynte på ny prevansjon, pga hormonene. kan det være det?
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe:) Nei ingen hormoner her..Kanskje som hun under sier,at det kan være pga mensen*håpe*,selv om jeg ikke er vant til det..
rosa og en blå Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 eg har det like dann:) -kjennes liksom ut som litt melkespreng. (men det er det ikke) har ikke hatt melk på 12mnd. og er ikke gravid, har hatt det slik i 3-4mnd-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå