Shabby Cheap Chic Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Skal kjøpe noen gode vinterstøvler i helga. Men veit ikke om vi egentlig får brukt for cherrox... Bor på indre Østlandet.
cherry coke Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Ikke nødvendig her i vest iallefall. Vi bruker vintersko (goretex) og støvler med raggsokker i om det er litt kaldt. Blir på det meste ett par minus her.
gullgutten_min! Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 i mine øyne så mener jeg at man ikke trenger cherrox. min gutt har ikke hatt det og skal heller ikke ha det. (dårlige minner fra jeg selv var liten og måtte bruke det..) så han får gore-tex. men jeg prioriterer at han skal ha 2 par av det fremfor at jeg bruker de pengene på noe annet sløseri jeg sikkert hadde klart å finne!! cherrox er for dager det ikke er minus grader.. da de blir fort veldig kalde da de ikke puster. men dette var min mening.
Hikken Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Tja, kommer litt an på. Hvis ungen din liker å stå oppi vanndammer på høsten når det er kaldt og vått overalt er det jo veldig greit :-) Kjøpte meg cherrox selv i fjor faktisk, helt supert :-D (jobber i bhg og bruker dem KUN der ;-))
erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Nja, bare om det er mye slaps og støvler blir kalde. Et alternativ er å legge ullsåler i støvlene eller la det stå til med gode vintersko. Bodde et år på østlandet med barn og da hadde vi ikke det. Gode vintersko holdt. Her i Bergen bruker vi det, selv om jeg ikke liker så godt cherrox. Blir klam og ekkel på beina, men det er jo aldri snø her.
Shabby Cheap Chic Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. oktober 2008 Er det eg tenker på å.. Jenta mi oppsøker ikke vanndammer til vanlig hehe.. Kjøper vinterstøvler også får jeg se om det rengs kanskje.. HAr ikke sett noen andre i bhg som har det enda heller..
Minnie Mom Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Gutten vår har cherrox. Blir en del vanndammer ute i bhg som bruker dagesvis på å tørke opp etter regnvær. Blir kaldt med gummistøvler (kan selvfølgelig ha ullsokker oppi da, men...). Han har Viking Gore Tex joggesko, men synes det er unødvendig å ha de oppi vanndammene. Vinterstøvler har vi ikke begynt med enda. Synes cherrox er greit i den overgangsperioden vi er nå, med søledammer og litt kaldt vær.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Etter den vinteren me hadde nå sist så lurer eg på om eg gidder å kjøpe vintersko eg!! Var jo våte på beina heile tida, kutta til slutt ut og dei bruka ullsokker i cherroxane. Fungerte veldig bra det, tørre og varme på beina. Det var nesten ikkje snø her, det som kom var så vått at ein blei våt på beina bare ein tenkte på å ut. Får sjå korleis det blir i vinter........ Cherrox kutter eg ikkje ut i hvertfall!!
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 I Oslo med det slapse været vi kan ha er, mener jeg at støvler som Viking Thermo og Sorel er et must. Noen velger Cherox også. I fjor kunne vi i hvertfall ikke klare oss uten 100% vantette støvler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå