Gå til innhold

Hei jeg heter Merete og jeg er cocacolalightiker!


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Men har jeg har ikke drukket på 3 uker!

 

Pga magevondt hos Håvard har jeg kuttet ut brus og melkeprodukter...Litt tvilende til om det har hjulpet noe, men jeg er iallefall ut av cocacolalightkjøret! Fra MINST halvannen liter hver dag til ingenting (eller et lite glass aaaaaav og til), synes det er bra jeg! *klappesegselvpåskulderen*

 

:-D

 

Dagens skryt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veeldig bra! Denne aspartanen er jo heller ikke bra.... Har et par venninder som påstår de får hjertebank og vondt i hodet når de ikke får sin daglige dose cola zero...

 

Melkeprodukter kuttet jeg også ut med Thomas.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!!!!!

 

Brus var en av de tingene jeg kuttet ut + løk. det holdt bare at det stod løk på innholdsfortegnelsen så måtte jeg kutte det ut. Men så sov de greit om natta etter hvert også da. Er jo ikke så lenge det holdet på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk og hodepine når jeg ikke fikk min "daglige dose", om det har med aspartanen, andre farlige stoffer eller koffeinen vet jeg ikke, men ikke bra å få vondt i hodet fordi man er avhengig av noe iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er kjempeflink! og du hadde nok ikkje tatt deg glasset hadde det ikkje vært for at eg kjøpte 1.5 l flaske til deg på søndag hihi.. (eg visste ikkje at hun hadde blitt "edru" :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å kutte ned cola til helgene. Jeg er kjempe stolt! Begynner først å drikke cola til middag på fredag og så er det lov helt til man legger seg på søndag. ;) Har for en gangs skyld ikke abstineneser denne gangen og det gjør det hele litt enklere.

 

Pappa har alltdi kjøpt pepsi max, men nå har han gått over til ekte cola i stedet pga alt snakket rundt de kunstige søtningsstoffene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flinke er dere!! Har et par venninner som er på god vei nå til å slutte.. den ene på cola Light og den andre på pepsi max... hun ene har sliti litt kan du si, men det går fremover. jeg skulle hatt en avenningskur på småspising... både mat og godis..:((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...