Hibbel Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hun er hjemme hos oss, mens vi er i bhg og jobb, og lager POTETBALL og rydder/vasker huset! Alle skulle hatt en slik mamma! Vi gleder oss ordentlig til å komme hjem....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er igrunnen glad min mamma ikke er hjemme hos meg og lager potetball for det er det verste jeg noen gang har smakt;-D Men sambo elsker det og er sikkert fra dine trakter. For i dag er det jo balldag! Kos deg med ball du:-)
cherry coke Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Å så deilig! Jeg elsker klubb (som vi kaller et her). Snill mamma du har=) Jeg er like velsignet som deg, men en fantastisk mamma og en fantastisk pappa.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Åh, det er så kos når mammaer gjør sånt. Mammaen min kom til oss noen dager etter at vi kom hjem fra sykehuset, vasket hus, ryddet, vasket klær, handlet og lagde mat.. Det var snill mamma, det:-) Og nå fikk jeg jammen meg lyst på klubb&duppe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå