Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Den siste uka har jeg hatt masse kynnere på natta. Tror hvertfall at det må være det... Det er skikkelige tak i magen, den blir steinhard, men det gjør syykt vondt! Har hørt at kynnere kan være ubehaglige, men ikke vonde... dette er vondt!! Når jeg våkner, som regel når jeg ligger på høyresiden, gjør det så vondt at tårene spretter - og jeg klarer ikke å snu meg for det er så vondt. Så blir at jeg bare ligger og vrir meg i smerte... Er dette kynnere eller hva er det? Etter ul-termin er jeg i uke 35 (etter min egen mellom 36 og 37...).
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Huff, tør ikke svare på hva det egentlig er, siden jeg ikke vet, men om du tar en prat med JM om at du har problemer med å snu deg i senga, så kan hun sikkert skaffe et skli-laken til deg. Det gjorde hvertfall min JM til meg. Det er en herlig oppfinnelse. Hadde syyykt vondt før, når jeg skulle snu meg i senga. Nå går d mye lettere:)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Takk for tipset, men har vanligvis ikke problemer med å snu meg i senga - det er bare når disse kynnerne står på... (og det er jo noen ganger i løpet av en natt da, men...). Men tror ikke det ville hjulpet heller - for det er så vondt at jeg ikke klarer å røre på meg liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå