Gå til innhold

Trenger hjelp til å velge stelleveske! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns SkipHopen er penere!

Vi hadde den sist og var veldig fornøyd med den. Nå skal vi ha en annen (har solgt skiphopen pga "feil" farge ift vogna vår..nøye sa du ;p), og vurderer en fra Gaia&Ko.

Skrevet

Oh no! :P

Veskene fra Gaia & ko var jo kjempetøffe...

Enda en å velge i da :)

Skrevet

Hehe!

De fra Gaia&Ko er jo til og med litt billigere enn SkipHop (ihvertfall den modellen jeg vil ha, den litt firkanta typen..tror den er ny). Ellers har Ju-Ju-Be masse fine stellevesker også! Bare for å forvirred eg mer ;)

Gjest Mammamoms
Skrevet

Vi kjøpte ny Brio Kombivogn i Sverige, og med den fulgte det stelleveske, så jeg regner med jeg greier meg med den.

Skrevet

Veit dere om noen nettsider de selger Gaia&KO og Ju-Ju-Be stellevesker??

Skrevet

Jeg har den allerhand bagen i lysblå og brun. Har ikke rukket å ta den i bruk enda ( men det skjer til uken ) Kjøpten på lilleprinsen.no og da jeg var å hentet den hos hun som solgte den fortalte hun at det var en av de bagene hun solgte mest av. Jeg er fornøyd med design og at det er mange lommer i den. Gleder meg veldig til å ta den i bruk til uken.

Skrevet

Jeg kjøpte min Gaia&KO hos MixMax sin nettbutikk... www.mixmax.no! Veldig fornøyd med den altså, gleder meg til å bruke den :)

Skrevet

Jeg har kjøpt en brun Gaia & Ko All in One stelleveske og synes den er kjempelekker. Har ikke begynt å bruke den ennå, men den virker veldig praktisk også. På utsiden er det små lommer på den ene siden og stelleunderlag med plass til bleier på den andre siden. I hovedrommet er det egen lomme i den ene siden som er plastbelagt på innsiden - kjekt for oppbevaaring av klær etter "uhell"/våte klær. Ellers er det 2 oppbevaringslommer for flasker - de er "foret" for å holde flaskene varme. Bortsett fra det er ikke hovedrommet delt mere opp. Det følger med etui for å legge våtservietter i. Håper snart jeg får tatt den i bruk..... venter og venter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...