MrsReaff Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 jeg startet på p piller for 2 uker siden pga svært uregelmessig mens og veldig mye pms problemer. så kommer problemet.. for en uke siden begynte jeg å blø. ikke så mye bare litt rødt i utfloden. dette varte bare en dag så ingenting mere. regnet med det kunne være pga p pille start. men jeg har i tillegg litt vondt i magen. stikninger og mensvondt. puppene mine er også ubeskrivelige ømme. aldri hatt så vonde pupper før verken i forbindelse med pms eller mens. også denne ekle smaken i munnen og halsvondt min siste mens fikk jeg 6 august! kan p piller være årsaken til alt dette?
solsim Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 du hadde siste mens 6. august.. du kan vel ta en test for sikkerhets skyld da. Men skal du ikke starte på p.pillen når du har mens? eller har du begynt på de for å få igang syklusen? Det kan selfølgelig bli litt kluss med kroppen ved pille start, spesielt i forhold til blødninger. Pillene inneholder jo mye hormoner, så den kan reagere på mange rare måter.
MrsReaff Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 startet på pillen for å få igang syklusen ja har mens med opptill 3 og 4 måneders mellomrom så jeg fikk beskjed å starte med engang skal ta en test for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå