fødte på termin 5/5 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Vi har vugget datteren vår i søvn frem til hun var 5 mnd. Nå er hun 5mnd og en uke og sovner selv. Vi hadde våre rutiner bad, bleie, mm + mme litt kos i mørkt rom uten lyd og tv også la vi henne i sin seng. Sa god natt også satt mannen min og jeg i samme rom og pratet rolig prat og puttett inn smukken i ny og ne. Nå tar det ti min fra vi legger henne til hun sover. Anbefales. Send meg gjerne pm eller svar her ved spørsmål. Samt om dagen sover hun også uten å bli vugget. Litt fordi jeg lar henne være våken lenger, men også pga natta er blitt så bra.. Bør prøves. Lykke til
Sussa85 - snart 2? Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Heisann.. Supert at du vil hjelpe andre..og det hørtes fornuftig ut..men husk at det som er riktig for enkelte ikke trenger å være riktig for andre.. barn er veldig forskjellig.. Men jeg må innrømme at jeg ikke helt forsto hva du mente.. Du skriver at du har vugget fram til hun var 5 mnd..og nå er hun 5 mnd og 1 uke..ergo har dere kun prøvd dette sovne selv tipset en uke? Og så skriver du.. "vi hadde våre rutiner" osv.. var det før? hva er nytt?.. Så skriver du at dere sitter i samme rom som hun skal sove i.. skal dere fortsette med det..eller sovner hun nå selv uten at dere er i rommet? "forvirret"!.. klem
Isalita Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Skjønte heller ikke helt hva du mente, men så flott at dere får jenta til å sovne selv. : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå