Gå til innhold

Hvor harry er det med rosa detaljer på vogna??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo mye knæsje farger på vognmarkedet nå, men hvor harry er det egentlig med rosa detaljer på vogna??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns ikek det er harry jeg. Spørs jo litt hvordan vogna ser ut generelt da, enn akkurat om den (eller deler av den) er rosa :o)

Skrevet

jeg syns ikke rosa er harry. syns det er mye mer harry med grått og sort glimsende stoff

Skrevet

He he godt vi er forskjellig.

Syns ikke at rosa detaljer er harry, men kunne ikke tenkt med det selv.

Mulig det passer bra til deg.:)

Skrevet

Ikke harry, men jeg kunne aldri tenkt meg en vogn som var så "merka" av kjønn. Men så er jeg temmelig moderat og fornuftig når det kommer til pengebruk og baby. Har aldri tatt av og liker å bruke ting til alle barna.

Skrevet

Synes ikke det er så harry, i og for seg... Selv om jeg aldri kunne tenke meg det selv. Men husk, av og til tar de feil av kjønn på UL...! Det jeg derimot synes er VIRKELIG harry, er de "bilskiltene" med barnets navn og fødselsdato på, som folk henger på barnevognene... Herregud...

Skrevet

Jeg synes faktisk det er litt harry jeg da (kom igjen, skyt meg...).

Selv synes jeg det er finest med nøytrale, klassiske farger - også heller pynte opp med rosa eller blått stæsj avhengig av kjønn.

Skjønner heller ikke hvorfor alt trenger å være enten babyrosa eller babyblått - jeg hadde blitt drittlei.

Og, får du motsatt kjønn neste gang, så må alt kjøpes inn nytt.

Skrevet

er nå enda bra at vi kan bestemme selv åssen farge vi vil ha på vogna uten å ha andre sine meninger hengende over oss hele tiden :P

Skrevet

Ja det er vel derfor det finnes så ufattelig mange forskjellige modeller og farger på markedet!! Godt vi er forskjellige :)

Synes det er bra at ikke alle velger det samme og at det er rom for både Stokke og Simo :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...