3 nydelige jenter <3 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Er jo mye knæsje farger på vognmarkedet nå, men hvor harry er det egentlig med rosa detaljer på vogna??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Syns ikek det er harry jeg. Spørs jo litt hvordan vogna ser ut generelt da, enn akkurat om den (eller deler av den) er rosa )
oro1 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 jeg syns ikke rosa er harry. syns det er mye mer harry med grått og sort glimsende stoff
Herkules Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 He he godt vi er forskjellig. Syns ikke at rosa detaljer er harry, men kunne ikke tenkt med det selv. Mulig det passer bra til deg.
erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Ikke harry, men jeg kunne aldri tenkt meg en vogn som var så "merka" av kjønn. Men så er jeg temmelig moderat og fornuftig når det kommer til pengebruk og baby. Har aldri tatt av og liker å bruke ting til alle barna.
AO3 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Synes ikke det er så harry, i og for seg... Selv om jeg aldri kunne tenke meg det selv. Men husk, av og til tar de feil av kjønn på UL...! Det jeg derimot synes er VIRKELIG harry, er de "bilskiltene" med barnets navn og fødselsdato på, som folk henger på barnevognene... Herregud...
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg synes faktisk det er litt harry jeg da (kom igjen, skyt meg...). Selv synes jeg det er finest med nøytrale, klassiske farger - også heller pynte opp med rosa eller blått stæsj avhengig av kjønn. Skjønner heller ikke hvorfor alt trenger å være enten babyrosa eller babyblått - jeg hadde blitt drittlei. Og, får du motsatt kjønn neste gang, så må alt kjøpes inn nytt.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 er nå enda bra at vi kan bestemme selv åssen farge vi vil ha på vogna uten å ha andre sine meninger hengende over oss hele tiden
3 nydelige jenter <3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 9. oktober 2008 Ja det er vel derfor det finnes så ufattelig mange forskjellige modeller og farger på markedet!! Godt vi er forskjellige Synes det er bra at ikke alle velger det samme og at det er rom for både Stokke og Simo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå