Gå til innhold

Treff-tråd jan/feb/mars 09-mammer nedre Romerike


Bic&Bac

Anbefalte innlegg

Elin: Nyyyyydelig seng! :)

 

lille rose: hehehe ebay er bedre enn amazon, dog ;) Ikea er slitsomt ja, ikke bare når man er gravid!! Var Jula noe bra? Fikk reklame fra de i posten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen...

Jeg har vært fraværende i det siste da ting har gått helt skeis på jobben, så jeg sitter nå å rekonstruerer regnskap fra i sommer frem til i dag..... var på jobb kl 06 i morges... så det ser ut til å bli en fin uke... not... :o(

Heldigvis er formen bra så det skal nok gå bra.

 

Velkommen alle dere nye vordende mødre. Kjempe moro å se at dere henger dere på både i forum og på neste treff :o)

 

Ser at flere av dere har handlet og pusset opp masse. Kjempe mye fint altså.

Mams og paps kom hjem fra 3 uker i usa i helgen... Vi var der på middag på mandag og da kom det noen store fine poser fram... Fylt med babytøy og litt mammatøy til meg. Såå mye fint altså. :o)

 

Hobbyer er er morsomt.

Som noen vet så har jeg kurs i Line Dance, så dagene mine går med til kurs og å finne danser å lære bort på kurs. Håper å holde på frem til jul, ellers er jeg redd det fort kan bli sofaen. :o)

 

Jeg også glad i spill. Mange år siden jeg har spilt annet en kort, så jeg er klar for en spillekveld jeg også.

Er også glad i å fotografere.

Har et Canon EOS 400 kamera med både ekstra linse og blits. Tar masse bilder men jeg ønsker gjerne å bli en ennå bedre fotograf.... Er det noen av dere som kan foto? Jeg er klar for å lære masse mer jeg altså, spesielt nå når det kommer et så interessant fotoobjekt snart ;o)

 

Da får jeg fortsette dagen min med rekonstruering...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

swcdans: sånn kamera har vi også men jeg skjønner ingenting av det da. Samboer derimot er et råskinn :)

Kast ut bilder av det du har fått da siden du har et sånn fancy kamera. :)

 

Høres ikke ut som det er særlig morro å være deg på jobben om dagen. Litt av en jobb det der!

 

Jeg har hatt en fantastisk dag i dag (NOT)

Dagen begynner med at jeg ikke har fått inn lønn fra jobben. Skal jo ha noe selv om jeg jobber prosentvis så jeg skjønner ikke helt hva som er greia. Venter i allefall på at økonomisjefen skal ringe meg opp så jeg forstår en dritt :P

 

Fikk låne penger av mamma slik at jeg i allefall fikk dratt på butikken (pga at jeg får noe fra NAV og noe fra jobben er lønningene mine bare helt krøll om dagen. Tror aldri jeg har vært så blakk noen gang jeg!) Fikk handlet inn middag og det jeg manglet hjemme. I samme slengen skulle jeg hente sykemeldingen min hos legen. Måtte vente en hel herlig time siden de hadde lunch fra 12 til 1315. tjooohoo. Reiste hjem med maten å dro tilbake bare for å finne ut at den skrukkefanten av en lege ikke har endret noe på sykemeldingen min slik vi snakket om på mandag så alt er helt feil der, SAMT at han ikke har klart å signere på henvisningen til fysio heller. Så jeg må tilbake i morgen igjen :S

 

Hadde selvfølgelig glemt 2 ting på butikken så jeg spretter inn der for å handle det bare for å få opp at det ikke er dekning da jeg handler. Det er jo super merkelig fordi jeg visste at jeg hadde penger siden mamma hadde satt over. Kommer plutselig på at jeg har glemt å stoppe bsu trekket mitt for å toppe alt! Så det siste av min "formue" er gått i dragsuget å jeg er like herlig blakk :S (vel og merke til jeg får penger fra nav den 24)

 

For å toppe dagen helt har jeg fått skikkelig gangsperre igjen :S

Lurer på om trikset er å bare mure seg inne (hihi må jo pent det siden jeg ikke klarer å gå noe sted uansett) å vente på at denne dagen skal bli ferdig!! blæææ

 

Håper alle andre har en fin dag i allefall! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

swcdans: så gøy med USA-stæsj!!!!!

 

Elin: Blæh, høres ut som en bedriten dag! Han legen din er bare helt rævva!!!!

 

Min dag har ikke vært den beste... Våkna etter nok en bedriten natt, og kjente at jeg ikke var i form. Dro på jobb likevel, i håp om å bli bedre etterhvert. Etter to timer måtte jeg kaste inn håndkleet, og dro hjem og slappa av. Var tilbake for å ha fire konferansetimer fra kl 14-16. Ettermiddagen var grei nok. Så fort eldstemann var i seng, måtte vi starte å gjøre huset rent og klart til visning... Jeg måtte gi tapt etterhvert, for bekkenet slo seg helt vrangt. Så fikk jeg mine første kynnere ever. Regner iallfall med det var kynnere... trenger ikke flere av de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjoho ny dag nye muligheter :)

 

Bic: uff høres ut som du ikke hadde en knall dag i går også. Hvordan gikk visningen???

Hvordan føles og hva er kynnere egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg egentlig på bassengtrening, men det må droppes... er ikke i form. Har ringt jobben og sagt jeg blir hjemme i morra også, for å komme meg skikkelig. Skal innom jobben senere, dog, for har to konferansetimer i dag fra kl 15-16. Må bare få de unnagjort, ellers blir det bare mer jobb med å finne nye tidspunkt seinere.

 

Visningen er i dag... Nå er iallfall huset visningsklart! (Flinke mannen min som har vaska hele huset!)

 

Kynnere er sammentrekninger i livmoren... det er ikke vondt, men det er ubehagelig. Magen lissom strammer seg. Jeg vet ikke så veldig mye om det, for jeg hadde det aldri i forrige svangerskap. Men mener det må være det jeg hadde i går, ut fra hva kynnere skal være.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja da er det jobb igjen, kjenner at det begyner å bli tungt å stå opp om morgenen, men er i forholdsvis god form.

Hobbyer tror jeg forsvant i dragsuget da jeg fikk min første jente, hun er nå 13 år :-) men prøver og lese bøker når jeg har tid, håper bare det blir mer av den tiden :-) ellers driver vi å pusser opp (men tror ikke jeg kan se på det som en hobby) Rommene til jentene ble kjempe fine, nå er det bare kjøkkenet igjen før neste jente kommer til verden. Tenk det da har jeg fått 3 jenter!! helt utrolig :-)

 

Gleder meg til treff denne gangen, skal bli morsomt å se fjesene bak alle nic :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var eldstemann og jeg en tur på shopping på Strømmen. Kjenner bekkenet mitt har vondt nå, ja! Kjøpte pilatesball til meg selv, vi bruker sånn på fysioterapien. Utrolig god å sitte på! Så var jeg heldig og fant den på salg til halv pris, så betalte 99,50 kr for den! :D

Kikket på et helt nydelig sett til babyen, men klarte å la være å kjøpe det hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, Faylinn, syntes jeg så deg i parkeringshuset når vi kom. Men var såpass langt unna at jeg var ikke sikker. Var du der i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.....

 

Jeg har ikke vært inne på noen dager, for jeg har vært så trøtt når jeg har kommet hjem fra jobb...

Men jeg er her nå..

 

I går var jeg å fikk klippet meg og det var godt.

Så var vi på en bluss konsert, det var en som typen min kjentet som spillete. Det var helt greit.

 

Når vi gikk å la oss var minstemann så full av liv, så typen min la håden sin på agen og kjente tre spark for første gang.

han var stor fornyd.

 

I dag er han på jobb, så jeg skal prøve å gjøre litt her hjemme.

 

BIC: hvordan gikk visningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, var på Strømmen i går. Var på barnevognhuset for å finne en billig sovevogn til barnehagen, men det var enten smale triller eller større som ikke kunne legges ordentlig ned. Må vel kjøpe brukt allikevel selv om det er mye styr. Reise lange veier for kanskje ikke å være aktuelt... men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lille rose: Hvis du er så trøtt at du ikke orker å gjøre noe, bør du kanskje kutte ned på stillingsprosenten littegranne? :s Så gøy han fikk kjenne spark nå! :)

Alt visningsprat videre tar vi på sms, chat eller treff ;) Greit å ikke skrive for mye her inne, i tilfelle noen vet hvilket hus det er snakk om hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har enda ikke tenkt så mye på sovevogn til barnehagen... Ser an hva det blir til. Er vi riktig heldige, har han sluttet å sove til da :P Tenker mer på vinterpose enn vogn. Vogn har vi muligens selv, at vi bruker carenaen bare. Men vi har ikke to vinterposer, og gidder ikke kjøpe en til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere:)

Æsj, jeg har ikke hatt den beste uken akkurat. Har vært syk, dvs influensa eller noe. Var hos legen på tirsdag bare sånn for sikkerhets skyld, men hun fant ingen ting, så da ble jeg bare sykemeldt ut uken for å slappe av.

Men nå syns jeg det føles litt ut som om jeg holder på å få urinveisinfeksjon...må tisse hele tiden samt at det stikker litt nederst i magen. Gjør ikke vondt når jeg tisser, så vet ikke helt om det er det heller.

Uff, nå er jeg ganske lei av å ha disse småplagene!!

Vil bare føle meg normal og noenlunde oppegående:)

 

 

Litt klaging fra meg i dag:(

Håper dere andre har det litt bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julie: lov å klage litt :) Vet hvordan du har det... Jeg fikk beskjed om at urinen min ikke var bra sist, og at den skulle sendes til dyrking. Mandag var det nesten én uke siden, og de hadde ikke fått svar på prøvene da. Enda ikke hørt noe fra de, tirsdag har det gått to uker.... :s Hvis jeg har uvi, vil jeg gjerne vite det, så kanskje jeg kan slippe all dogåinga! Ellers må jeg bare leve med det.. blæh. Vært dårlig selv denne uka. Måtte dra tidlig fra jobb onsdag, droppe bassenget torsdag, og være hjemme fredag. Og jeg sover omtrent ikke om nettene lengre... utrolig sliten for tida!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj uvi er ikke gøy!

Her hjemme har den fantastiske PC'n kræsja for ente gang så jeg har ikke vært noe særlig på nett de siste dagene.

Var inne hos fysio på fredagen så nå står jeg på venteliste for å begynne å trene på samme sted som Bic. Jippi :D

Utenom det så går jeg å venter på pakken min fra USA veldig mye :D var hjemme hos svigers i går å mammaen til Thomas hadde stikket det nydelige settet til lillegull. (NB: uten den alpeluen assa å så var knappene små biler :)

http://www.garnstudio.com/lang/no/showphotosearch.php?d_nr=b1&d_id=5

 

Hun skal strikke dette hentesettet også til oss :D spurte om hun kunne tenke seg å gjøre det å da ble hun kjempeglad! Så jeg fikk et par alternativer å velge fra i går slik at vi får det vi likte best :D

Hun skal strikke teppet som er på bildet også :D sååå glad for at hun kan sånt for jeg er ikke en dreven strikker.

 

http://www.garnstudio.com/lang/no/showphotosearch.php?d_nr=b4&d_id=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forresten så tar jeg med meg en april mamma på neste treff. vi har jo ingen januar mammaer å jeg jobber sammen med hun så derfor hørte jeg om hun ville bli med :) Bedre at hun kommer seg ut enn at hun sitter hjemme å gror mage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, etter og ha satt i gang en samtale om hobbyer så må jeg faktisk jobbe denne mandagen. Håper jeg får møtt dere en annen gang:)

 

Ps. jeg blir januar-mamma:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loling: Ok. Hvis du vil, kan du stikke innom en tur etter jobb. Vi er nok noen som sitter der fortsatt da :) De tre av oss som satt lengst, satt vel til like over kl 22 sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lolling : Grattis.. Når i januar har du fått termin?? menne hvis jeg ikke tar helt feil har de flyttet deg bra framover da ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...