enik<3M06&L08<3 Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 hvor kjøper du de tingene du bruker? og har du forslag til steder slikt er litt billig?
Mockanin Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg scrapper. Det meste jeg kjøper kjøper jeg på Bikuben i Strømmen. Det er vel ikke spesiellt billig der, men siden dette er en "ren" scrappebutikk så har dem det meste man trenger der. I tillegg er servicen utrolig god. Et annet sted jeg har handlet litt er på Kreativhobby.no. Der er det gode tilbud på stempler, og dem er også rask på levering. En annen ting jeg også gjør er å handle av andre scrappere. På scrapping.no kan scrappere legge det dem ikke måtte ha bruk for selv for salg.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har aldri gjort dette før og tenkte å prøve.... Men jeg så på fotoknutsen at de hadde sånne kjempe fine sett der, utrolig fint og!!! Men så har jo ikke jeg all verden peiling på det der da, jeg syntes det var fint ihvertfall.... Og det kostet ikke mye mener jeg!!! Sjekk det ut....
Lykkeliten og jeg Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg handler også på Bikuben, men siden det tar meg 3 timer å kjøre tur/retur så bestiller jeg på nett www.bikuben.com. Jeg har prøvd å finne ut hvordan jeg kommer inn på de sidene til scrapping.no, men har ikke klart det =/
Mockanin Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Det er da ikke noe vanskelig å komme inn på sidene til scrapping.no. Du går inn på Forum og etterpå på bli medlem og gjør det du skal der. Inn i mellom kan det jo være problemer med at siden er nede der, men sånn er det jo over alt.
charlotte,b Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg handler på litt forkjellige nettbutikker som bikuben, papirloftet og hobbyhimmelen. Er også på div scrappe treff i byene rundt der jeg bor for da har de ofte noen prosenter på noe av utvalget de har. så kjøper jeg litt brukt på scrapping.no, på forumet der er det en engen salgs side du får kjøpt alt mulig innenfor denne hobbyen. Lykke til! Hvor i norge bor du?
Leandermamma Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Fotoknudsen har supersalg på scrapbook ting frem til 15 oktober! Løp og kjøp!!!
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg kjøper en del ark od div på Nille som er veldig rimelig. Clas Olsson har også mye til en billig penge! Men lurerer på en ting!!! Hva er en cuttelbugg???
enik<3M06&L08<3 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2008 charlotte,b jeg bor i Eidsvoll noen som har link til det fotoknudsen har? jeg finner det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå