Gå til innhold

Litt psyko nå - noen flere som har 'mistet' symptomer???

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kveld var jeg, for første gang på mange uker, ikke trøtt, kvalm eller sliten. Brukte kvelden til forskjellige gjøremål: tur med hunden, klesvask, diverse rydding, og følte meg topp! Var ikke oppblåst i magen da jeg la meg, og i dag tidlig var magen nesten flat igjen. Det eneste som 'er igjen' av symptomer, er veldig ømme bryster. At alle de dustete symptomene forsvinner, burde jo være positivt, men klarer ikke bare å glede meg over det.

Er det noen andre som opplever dette/liknende????

Jeg er 9+3 i dag.

Prøver ikke å være helt psyko og unødvendig hysterisk, men opplevde nemlig en MA i mai, etter uke 12, hvor fostersekken var helt tom på UL. Hadde påvist anlegg og liv i uke 6, så dette var rart. Jeg hadde heller ikke merket noenting, ikke blødd eller noenting, så er litt engstelig for at dette har skjedd igjen.... Kan også nevne at jeg har vært på UL i uke 6 og uke 8, og begge gangene var det hjerteslag.

Krysser fingrene for at det går bra, men ønsker gjerne noen beroligende innlegg fra dere.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei

opplevde dette selv seinest forleden kveld..all kvalmen var borte...følte meg helt våken og satt lenge oppe.

følt meg ikke oppblåst eller gravid i det hele tatt..våknet i går og følt meg helt fin....ble jo litt tankefull selv,men tok det i meg.

men så kom kvelden i går....alle symptomene datt over meg igjenn...kastet opp ...trøtt og puppene ville sprenges...våknet i morrest og var uggen:( hehehehe lite artig men samtidig litt beroligende

så ikke ta sorgene på forskudd..har selv inntrykk av at disse plagene kommer og går som de selv finner ut:)

Skrevet

Takk for beroligende ord.

Det er rart hvor ustabil man kan bli når hormonene raser rundt i kroppen, hehe. Selv om jeg ikke ønsker noen av symptomene tilbake igjen, er det godt å høre at andre også har opplevd akutt bortfall av symptomer... :)

Skrevet

Hei, jeg stikker innom fra 3tri, og da skjønner du vel med en gang at jeg har gode erfaringer? :) Min fæle 24/7 kvalme med tilhørende utmattelse forsvant som dugg for solen da jeg var ca 8+3. Den forsvant, bokstavlig talt, fra en dag til neste - samtidig som jeg hadde litt brun utflod. Jeg tenkte selvsagt mitt, men hadde uansett time til tidlig (privat) UL noen dager senere, så jeg fant ut at jeg skulle ikke ta sorgene på forskudd. På UL var alt i orden. :) Jeg fikk virkelig livet mitt tilbake da kvalmen forsvant - og nå er det bare 15 dager til termin!

Du har selv vært gjennom en MA, så du vet jo at det kan også skje - men mitt innlegg var bare ment som en liten oppmuntring: Alt kan like gjerne være helt fint inne i magen din! :) Du vet jo helt sikkert også at det at du tidligere har sett hjerteslag på UL er positivt. Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Ååååå, det var godt å høre!

Tror/håper jo at alt står bra til, men så er det denne dustete tvilen som ligger og murrer i bakgrunen. Trengte noen solskinnshistorier fra andre nå... :)

Takk for delt opplevelse, og lykke til med forestående fødsel!

Skrevet

Takker! Akkurat nå føles det som om jeg trenger det. *hehe*

Skrevet

Heisann,

Titter innom fra 2. trimester.

Jeg mistet alle symptomene mine over natten da jeg var midt i uke 10, så omtrent så langt på vei som du er nå. Ble veldig bekymret for at noe skulle være gale og skrev et innlegg her om det og fikk veldig mange positive tilbakemeldinger.

De sier jo at mange av symptomene forsvinner i uker 12 for de fleste, men du hører jo om mange som går MYE lenger enn det. Og da tenker jeg at det må være like normalt å miste symptomer tidlig. 12 uker er jo bare et gjennomsnitt.

Jeg er nå 12+6 og har fremdeles ikke kjent noe liv og magen er ikke begynt å vokse noe særlig. Men jeg lever i troen om at alt går bra og det tror jeg det gjør for deg også!

Lykke til og gleder meg til å snart se deg inne på 2. trimester :)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord.

Satser på at vi sees inne på 2. trimester om noen uker, ja. Lykke til videre til deg også. :)

Skrevet

Jeg har det akkuratt likt - mistet de få symptomene jeg hadde nesten over natta (og jeg hadde ikke mange, litt stikkinger og redusert matlysst).

Har derimot fått økt matlysst og er litt trøtt - eneste indukasjonen på at jeg i det hele tatt er gravid

Var på ul i går, og der fikk jeg se en mini som sprella med både armer og bein!

Og grunnen til at vi går å venter på alle disse symptomene er at vi aldri hører om dem som faktisk har det "så godt" (det er nesten som med fødsler, du får bare høre skrekkhistoriene)!

Vi er HELDIGE vi, husk det! KOS deg videre :)

Skrevet

Grattis med sprellende mini i magen!

Ja, vi får bare være glade til at symptomene er få/borte. Jeg er roligere i dag, for ble litt uvel i går kveld, da jeg hadde glemt å spise på noen timer.

Så selv om magen var forholdsvis flat i dag tidlig også, så håper/tror jeg at alt er ok inni magen min. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...