Gå til innhold

Noen drømme tydere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det andre gangen jeg drømmer om sønnen min på 3 år.

Synes det er litt "spooky".

Første gangen drømte jeg at vi stod ved et vatn som var frosset til is. Plutselig bare løper han rett ut på isen, og går rett gjennom! Jeg hadde ikke mulighet til å redde han...

Nå i natt, nesten et år siden den forrige drømmen, drømmer jeg at han går ned til et vatn. Akkurat i det han holder på å dette uti, greier jeg såvidt å holde han fast og drar han opp igjen.

Det er jo bare drømmer, men jeg kjenner jeg blir skikkelig skjelven jeg... Nå er jeg litt overnaturlig av meg. Tenker at kanskje noe slikt har skjedd i et tidligere liv, ikke vet jeg. Eller noe jeg er redd for...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du bare er redd for barnet ditt, ikke verre enn det :)

Drømmer reflekterer fjerne underbevisstheten vår.. og at man er redd for å miste de man er glad i.. helt naturlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...