Gå til innhold

Jeg har VM i å slette mail, fra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ving.no!

Lengter sånn etter sol og varme, og frekkingene sender meg fristemail flere ganger i uka. Så jeg sletter for harde livet for å ikke drømme meg helt bort. Har ikke råd, har ikke hundepass, har ikke tid. Men har veldig masse lyst! :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to!! Ikke måte på hvor mye som renner inn fra den kanten for tiden... :o/ Friste, friste, friste, friste til å reise når jeg ikke har ferie og jaffal ikke noen "feriepenger"...

Skrevet

Me too:-( Slettet nettopp 2 stk. Ser ikke på dem engang jeg. Da blir jeg bare deppa.

Skrevet

Hmm...de skulle hatt en sensor der de silte ut de som har lyst og kan: fristemail, og de som ikke kan men bare har lyst: trøstemail. =))

Når atpåtil kjæresten som er av typen "elsker arktisk sommer i telt og 3 grader er fin badetemp" presterer å nevne en annonse han så på billig spaniatur så blir det jo ikke akurat lettere å overse fristemailene.

Jeg vil ha trøstemail heller, der det står hvor koselig det er med høstmørket, stearinlys, juleforberedelser og snøstorm. Ikke fantastisk bilder av langstrakte strender og nakne smårollinger i vannkanten og brune lekre mammaer og bugnende fruktfat!

Skrevet

Jeg kan sende deg en trøstefax? Hehe - snuppa kom nemlig hjem fra bhg i går med et ark fra et ukeblad med en hel pepperkakelandsby på og streng beskjed om at "sånn skal vi lage, mamma, jeg og bestemor - i morra!!". Og jeg får jo prematur julestemningsavgang... Mens jeg prøver å forklare at desember (dessverre) ikke er i morra, hehe...

Skrevet

Hahah!

Blir nok en stund til pepperkakedeigen treffer bekeplata her i gården iallfall! Men kan jo glede oss til det om ikke annet. Og gløtte over fjorden til fjellene som er dekket av nysnø. Nei men jeg tror jeg og min kjære er ganske så enige om at til neste år skal vi ha barnevakt til den firbente, og ta med de tobente til en plass som kan skilte med over 11 grader i snittemperatur, og dårlige utsikter for snø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...