Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg og sønnen min sto opp kl. 7 som vanlig. Vi spiste frokos og gjorde oss klare til bhg. kl. 08.15 var vi ute av døren. Vi gikk ned trappene (bor i 3. etg. uten heis) og mot bhg. Vi tok oss god tid idag, siden jeg begynner litt sent på skolen. Så vi var ikke fremme i bhg før sånn ca. 08.25. Leverte han, ga han hadet nuss på skinnet....sto og så litt på han mens dem samlet seg rundt bordet for å spise litt frukt. Etter å ha vært der i sånn 5 min. gikk jeg fra bhg. Rotet litt i lomma etter husnøklene. Men oppdaget den lå ikke der. Da gikk det opp for meg at jeg har faen klart å glemme å låse dørene. Da begynte jeg å løpe som f.....hjem. Heldigvis var alt i orden da jeg kom hjem. Kan ikke fatte at jeg kan være så glemsk.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Fort gjort:) jeg handlet matvarer en dag, 3 poser hadde jeg og glemte dem på buss holde plassen på vei hjem...kom ikke på det før jeg gikk inn av døra...distre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå