Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Om noen skulle være intressert, så har jeg bestemt meg for å gjøre noe med problemet! har strekkmerker på mesteparten av kroppen så nå var det nokk! snuppa er 1, 5 år og jeg vil føle meg vell.. tok min første konsultasjons time i går og hun forklarte med at å fjerne strekkmerker helt er vanskelig så og si umulig ,men å jevne de ut å få de til å nesten ikke vises sku man få til ,men hvor mange beh jeg trengte kom ann på dypden.. mine er ikke så dyp.. jeg trudde det skulle gjøre svin vondt,men kjente ingenting.. ser allerede forbedring å håper jeg bare trenger 3 beh på hver plass--> mage, rumpe i første omgang... så jeg kan gå i bikini snart;)))) Nå er jeg iallefall i gang- hvert hver en krone...
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 dette har jeg lyst til å gjøre og, babyen er bare 4 mnd enda, men jeg plages med det, har på mage, lårene, rumpe og sidene. ikke er de så dype heller. men hvor mye koster det da? og hvor gjøres sånt, på privatklinikker???
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Akkurat på samme plassene som meg;(... jævla plagsomt, spesielt når man er veldig ung.. vet de ikke går helt bort ,men sånn at jeg kan gå i bikii.. har bare hatt første behandling, så kan jo si ifra videre om jeg ser noen resultater.. det er ganske dyrt 2000 pr gang ,men jeg lar heller være å handle litt klær -> verdt det om det funker... åsså kommer det sef ann på hvordan de ser ut o.l på hvor mange beh du trenger... jeg gjør det på essens ,men vet det finnes mange flere klinikker sørpå- bare google kjemisk peeling +strekkmerker.. så ta en konsultasjons time først så vet du om det er noe for deg;) jeg har iallefall prøvd ALT!!!!!
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 takk for svar:) ja, det er jævla plagsomt, er bare 23 år og syns det er synd at jeg ikke skal gå i bikini mere..hehe...det hjelper heller ikke at folk sier "du har jo tross alt fått verdens fineste gave, tenk på de som ikke kan bli gravide, de ville hatt disse strekkmerkene", vet du, det driter jeg i, jeg trives ikke med disse strekkmerkene, det er jo kroppen min. som du sier, heller det enn å kjøpe klær på en stund. ja, skriv gjerne om hvordan det går:)
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 jepp samme her.. er så j... irriterende med folk som sier; det er ikke så ille.. men så har de ingen selv-- de hadde ikke sagt det hadde det vært omvendt!!! synes det er ubehagelig bare å ta av meg genseren!!;-P ja blir noen år uten bikini ,håper jeg får fixa meg såpass at man kan gå i en fin badedrakt iallefall... har hørt om laser å ,men vet ikke effekten av det?! ja en behandling i mnd ca.. skulle gjerne hatt alle på en gang ,men huden må leges å smøres o.l... vi tok bilde 1 gangen så vi kan sammenligne resultatet;-D. om det blir noe resultat, men det ser allerede bedre ut!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 ja, kjempe irriterende, er som du sier at de hadde nok ikke sagt det hvis de hadde strekkmerker. ja, hørt om laser jeg og, men aner ikke effekten av det. har kjøpt meg en krem på apoteket i dag, skulle visst være bra, kosta ikke mere enn 39 kr, så skal prøve den. skulle gjerne hatt bort alle på en gang ja..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå