Gjest Lindus:) med lille Jesper Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hallois!! Hvordan går det med deg?? Vi har jo ingen tråd lenger...sukk...og jeg hører jo egentlig ikke til her inne lenger heller.....hehe...men men....blir ikke kvitt meg så lett Nå er det vel bare 5 uker igjen snart? Gurimalla, så spennende det blir å følge deg i mål. Har dere tenkt på noe navn til bitteliten forresten? Og du...om du vil og orker, så kunne jo jeg tatt meg en tur til Hønefoss en dag...men bare om du orker....ellers kan vi vente til du også har fått bebisen din vettu Håper alt står bra til Klemmer fra Lindus'n
Gjest Lindus:) med lille Jesper Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Dytter denne litt, slik at du ser den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå