Gå til innhold

Miemamma med bitteliten :)


Gjest Lindus:) med lille Jesper

Anbefalte innlegg

Gjest Lindus:) med lille Jesper
Skrevet

Hallois!!

 

Hvordan går det med deg?? Vi har jo ingen tråd lenger...sukk...og jeg hører jo egentlig ikke til her inne lenger heller.....hehe...men men....blir ikke kvitt meg så lett ;)

 

Nå er det vel bare 5 uker igjen snart? Gurimalla, så spennende det blir å følge deg i mål. Har dere tenkt på noe navn til bitteliten forresten? Og du...om du vil og orker, så kunne jo jeg tatt meg en tur til Hønefoss en dag...men bare om du orker....ellers kan vi vente til du også har fått bebisen din vettu :)

 

Håper alt står bra til :)

 

Klemmer fra Lindus'n :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Lindus:) med lille Jesper
Skrevet

Dytter denne litt, slik at du ser den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...