Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 At jeg skjalv, hele kroppen skjalv litt sånn forsiktig. Var usikker på om det virkelig gjorde det eller om det var meg som var veldig redd.. Fordi jeg sliter med angst, så hadde jeg drukket litt igår da.. Men har opplevd det noen få ganger i det siste.. Det er som om jeg våkner av å være livredd, får en ekkel følelse på at noe er galt.. Så prøver jeg å roe meg ned, og når jeg gjorde det ga den skjelvingen seg.. Det var så ekkelt, er blitt litt redd for å sove om nettene nå.. får ikke sove, våkner flere ganger om nettene og det eneste som hjelper for søvnen er et glass god rødvin før leggetid.. Men sånn kan det ikke holde på hele tiden..
HopsiDeisy Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Damå du gå til legen! Ikke bruk vin som sovemedisin!!! Få innsovningstabl og angstdempende medisin!
Nurse80 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Kutt ut rødvinen. Ta gjør både søvnen og nervene verre. Drikk kamomille te eller roiboos te med honning litt før leggetid. Ro ned før leggetid med litt musikk, ikke se tv rett før leggetid.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har tidligere fått medisin for angst, truxal og antidepressive.. Og det NEKTER jeg å ta noen gang igjen.. Jeg har egentlig vært bra en stund nå, men angsten kommer alltid tilbake på nye måter og nå er det på natten!!! Jeg orker ikke dette her.. Og det eneste jeg kunne tenkt meg er valium, men liker ikke å ta sove medisiner når jeg er alene hjemme med datteren min.
HopsiDeisy Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Valium er jo virkelig sterkt! Ville aldri tatt det om jeg var alene med barn. Det finnes jo flere typer medisiner enn de du har prøvd, kanskje noen andre kan virke?
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Det eneste jeg har brukt som funket, er valium. Desverre.. Fikk det første gang da jeg ble innlagt på sykehuset pga hjertet mitt slo i 150 .. hjertet mitt roet seg ikke før jeg fikk valium, og når jeg får angst er det virkelig vanskelig å få meg til å roe meg ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå