prekæs Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Det finnes jo knapt andre innredningstiler er min mening. Hver gang det åpnes en ny innredningsbutikk, er den stappa av liksomantikviteter, lys, og blonder. Alt forutsigbart og lite spennende. Hvor finnes det butikker i andre stiler som ikke koster skjorta?
prekæs Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 9. oktober 2008 Takk og pris for Ikea, men andre?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Living, hvis du har det i nærheten? Er ei stund siden ejg har vært der nå, men de pleier å ha mye ulikt. Og enkelte av tingene går jo fint an å bruke i andre stiler også, bare tilbehøret er alt annet enn romantisk liksom. Og for å skryte litt av egen butikk; Bohuskatalogen har laget litt ulike stiltips, hvor de viser hva av tingene "våre" som kan brukes sammen med ulike stilarter. Ikke veldig mye, men kanskje litt inspirasjon likevel? Og ifht "nips"-liknende ting så er det jo veldig mye moderne, stilrent å få tak i i diverse glassmagasin.
OsloMor Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 ROOM, riktignok er det litt stive priser, men det er det jo på Bohus også ifht. Ikea iallefall.
MintCondition Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Shabby Chic er forøvrig helt ute nå Bolia og ROOM har mye fint syns jeg...Studio Slettvold også, men der er det temmelig grisedyrt. Ellers er jeg en stor fan av loppis og Fretex, jeg elsker å blande stiler og gamle og nye ting
erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Rendyrka shabby chic er jo ikke spesielt, og det er en trend som har vart leeeeeenge. Tantene mine gikk for den stilen for flere år siden, og da lyser det varsko lamper hos meg på vegne av den som vil være trendy. En stil som nok vil holde lenger er plukk og mix av gamle møbler, moderne møbler og noen få utvalgte klassikere eller stilikon - en stil som få kan ta etter deg. Da kan en jo bruke alle kjedene. Liker forresten godt Bolia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå