Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Noen som vet hva det kommer av? Har hatt det sånn her periodevis i mange år.
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er mest imponert over at du kan komme nær nok din egen analåpning til å analysere luktbildet.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Dette var ett seriøst spørsmål. Jeg jenner lukta når jeg setter meg på do
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Det er ikke fra analen, men skjeden din!! Gardella infeksjon! Gå til legen å få flagyl :-)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Hvordan kan du da vite at det kommer fra analåpningen? Kan jo komme fra vagina...
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Da er det jo veldig rart at utfloden ikke lukter salmiakk.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Avføringen til gutten min lukter av og til skikkelig salmiakk, han har cøliaki. Har du noen andre plager også?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Nei ikke som jeg har tenkt over. Hvilke plager tenker du på?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Ellers dårlig mage, oppblåst, sliten, dårlig matslyst, lavt jernlager. En eller alle, fast eller forbigående.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er sliten konstnt, mangler energi. Matlysten går veldig opp og ned. Lavt jernlager ja. Kan bli dårlig i magen av mat jeg ellers tåler bare sånn helt plutselig. Mye luft i magen bestandig.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Mange syptomer der ja. Trenger ikke være skikkelig dårlig konstant for å ha cøliaki. Jeg hadde fått det sjekket ut, kan være så lite som skal til for å bli tipp topp bare man vet det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå