meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Svir fra halsen og opp. Bak nesa og i hodet. Dunker i hodet i tillegg og litt vondt på sida av ørene. Ganske slapp og trøtt. Hva hjelper?
blond Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Å hvile og ta det med ro. Holde deg varm og spise sundt, drikke mye vann og juice, gjerne juice proppfull av antioksidanter. God bedring!
meg & to små vampyrer Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Ja, jeg tar det med ro. Var hjemme fra jobb i går og fra skolen i dag. Ligger rett ut på sofaen. Skal se om jeg har noe sunt og godt i kjøleskapet jeg.
It's all about me Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Dampbad for å løse opp og svette litt. Dvs. kjele med dampende varmt vann, ansiktet lent over og håndkle over der igjen for å holde det tett. Sundt for huden er det også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå