Gå til innhold

over til noe annet:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei. min kjærest har bursadg i dag. blir 22:) vi har blitt enig eller han har blitt enig om at jeg ikke skal bruke noe penger på han, så jeg satte inn til sparing heller. men må likosm uansett få en liten ting. noen som har forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

E d nåt spesiellt han interessere sæ for? ;-)

Æ trur æ ville mekka deili biffmiddag til min kjære å sedd film å hadd kosekvell :-))

Skrevet

det er akkurta det. vi holder på å bygge hus. å som snekkere flest er han skikkelig arbeidsnarkoman. så det er nok der han skal være i kveld. skal ut å spise på søndag for å feire. kunne liksom bare kjøpt noen roser,men er ikke helt hans greie det. hmm. vet rett å slett ikke.hmm

Skrevet

hva med gavekort på massasje e.l. fra deg. Om dere holder på å bygge hus er sikkert litt rygg/nakkemassasje noe han hadde satt pris på! Så kan du jo evt kjøpe en liten flaske med massasjeolje som du kan gi sammen med gavekortet :) Det blir jo ikke så dyrt heller :)

Skrevet

han har fast masasje hver uke, pga rygg problemer. tanten hans er masør. men ellers var det ett veldig godt forslag:) typisk vettu,hehe

takker for det:)

Skrevet

Argh!! Typisk ;)

Hmm-hva med å fremkalle et fint bilde av dere og sette i ramme?

Kinobilletter til dere? Så kan han få bestemme filmen...

Urk, der satt fantasien en stopper gitt. Lykke til :)

Skrevet

nå har jeg vært rundt litt:) han har lenge mast om at vi må finne ei blokk eller bok vi kan skrive ned ideer til huset å hagen rundt.( han er veldig fantasifull:)) så nå gikk jeg på bok handlen å kjøpte ei søt lita bok å limte på sånn bokstaver " hus og hage ideer" ble litt stilig. boka var sølv, så la med en sølv penn til å skrive i. denne la jeg sammen med et kort hvor jeg skrev hvor glad jeg er i han osv,hehe. å at jeg gleder meg til å starte familie med han å slikt. noe jeg virkelig gjør:) kunne ikke funnet en bede gutt\mann.hehe. bare 22.. tre røde roser + at jeg var på parfymeriet å fikk kjøpt masasjeolje:) tror å håper det blir posetivt respons. hva syntes dere? teit eller søtt?

Skrevet

Kjempe søtt :-) Tipper han blir kjempe glad! Han forventer jo ingenting, siden dere har avtalt det :)

Skrevet

Utrolig søtt, og jeg tror han kommer til å sette stor pris på det, i og med at han liker å planlegge og bygge. Min mann er nemlig også en med super mye idder, og som pleier å sette ideene sine ut i live, og jeg VET at han hadde blitt veldig glad:-) Lykke til! Herlig med mannfolk med tak i!!!!!!!!!!! :-)

Skrevet

Kjempefin gave syns jeg :) Særlig boka siden det er noe han har gått og prata om at dere skulle hatt! Koselig å gi en oppmerksomhet selv om du liksom ikke skulle gi noe. Da ble det vel ikke så alt for dyrt heller da, så da er det jo greit :)

Han blir sikkert kjempeglad og er heldig som har en så omtenksom kjærste :)

Skrevet

takk for tilbakemelding:) ja, håper det:) gleder meg til han kommer hjem fra personal møtet, skal gi det til han da, i å med han skal på huset å bygge i kveldinga å rosene er jo finest om ikke så altfor lenge til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...