kyllerylle Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 da blev det endnu en spontan abort på mig. Aborterte for et halvt år siden i uge 11 og denne gang i uge 5+ Har født den nydeligste datter, så jeg ved jo at det kan lade sig gøre, men er der andre som har aborteret flere gange og som det er gået godt for derefter, så skriv og fortæl!
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Åh....jada... sitter her og opplever SA nr 3 akkurat nå. Så jeg vet åssen det er å miste flere ganger ja. Kroppen min er bare helt teit, den virker som om den fungere slik. Annenhver gang går det bra liksom. Jeg hadde først en SA i uke 7, rett etter ble jeg gravid og fødte ei jente, hun er 5 år nå. Så hadde jeg SA i uke 5, gravid rett etter og fødte jente igjen, hun er nå 2,5 år. Og nå har jeg altså SA enda en gang... håper bare jeg blir gravid igjen fort og at den sitter da. Statistikken for min teite kropp sier jo at det burde den gjøre. Men man vet jo aldri... hehe... Er lov å håpe at det er sånn jeg funker i alle fall. Prøver å oppmuntre meg selv her litt... vet ikke helt om det funker men. Det hjelper i alle fall å høre at jeg ikke er helt alene om å miste. Lykke til til deg og meg!
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Hei. Så trist å høre!! Jeg har ikke abortert selv, men en jeg kjenner mistet tre ganger før hun fikk den ene sønnen sin. Så ikke gi opp håpet!! Lykke til!! Får håpe det ikke tar for lang tid før det sitter en ny spire.
kyllerylle Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 tak for gode svar til jjer begge Selvom jeg jo godt ved at det nok bare er statistisk uheld er det altid godt at få nogen successhistorier. Og held og lykke til jer begge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå