Gå til innhold

Huff er så stressa!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Perm er ferdig om en mnd og etter det har jeg ikke jobb, men bhg plass fra des.

 

Pappan skal ha perm i juli neste år for da er bhg stengt. Jeg får dagpenger, men det er jo ikke snakk om mye, og har selvsagt lyst til å finne meg en jobb kjapt (vi har barnepass om jeg finner jobb). Samtidig har jeg lyst til å være med på innkjøring i bhg i beg av des. Om jeg får jobb er det vel ikke bare bare å få fri i 3 dager sånn bare for å kjøre mini inn i bhg?!

 

Vi har regninger å betale, leilighet vi har kjøpt, husleie samt bhg betaling. Aner ikke hvordan vi skal få det til å gå rundt om jeg må begynne med dagpenger en periode...

 

Æsj jeg hater dette!

 

Og i tillegg er det studielån i nov...

BLÆÆÆÆ! Måtte bare få ut litt tanker her selv om det ble lite forståelig og veldig rotete...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...