Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Perm er ferdig om en mnd og etter det har jeg ikke jobb, men bhg plass fra des. Pappan skal ha perm i juli neste år for da er bhg stengt. Jeg får dagpenger, men det er jo ikke snakk om mye, og har selvsagt lyst til å finne meg en jobb kjapt (vi har barnepass om jeg finner jobb). Samtidig har jeg lyst til å være med på innkjøring i bhg i beg av des. Om jeg får jobb er det vel ikke bare bare å få fri i 3 dager sånn bare for å kjøre mini inn i bhg?! Vi har regninger å betale, leilighet vi har kjøpt, husleie samt bhg betaling. Aner ikke hvordan vi skal få det til å gå rundt om jeg må begynne med dagpenger en periode... Æsj jeg hater dette! Og i tillegg er det studielån i nov... BLÆÆÆÆ! Måtte bare få ut litt tanker her selv om det ble lite forståelig og veldig rotete...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå