MintCondition Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Her jeg bor er det ikke vanlig med GU i svangerskapet utover en på første kontroll (rundt uke 10).
erteposen + 4 Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Nei, det har jeg aldri opplevd hos meg eller andre om alt er normalt.
*Super*Mamman* Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Legen min vil ikke utføre underlivsundersøkelser i det hele tatt under svangerskapet. Han sier at det "ikke er så lurt" å tukkle oppi der under svangerskapet, kan jo irritere livmormunnen osv... Så ingen vits i å gjøre det, da en fint kan vente til 6-ukerskontrollen... JA, så lenge det ikke skulle være noe spesielt da så klart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå