Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Vi har ca 19 grader på soverommet om natta. Noen ganger mindre andre ganger litt mer. Hun sparker av seg dyna så hun ligger kun med helseteppe over seg og ikke på skinn. Til nå har jeg hatt på henne bomullsbody og bomullspysj samt sokker. Svigerforeldrene mine sverger imidlertid til ull, for det skal barn ha! Så nå når de er på besøk så sover hun med ullbody og ullbukse under pysjen. Og ullsokker. Synes hun er ganske varm på kroppen. Synes dere det er for mye eller er det bare meg? Og i så fall hva er normalt å ha på babyen i slike temperaturer når de ikke har dyne over seg?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Det hørtes varmt ut med flere lag tøy om natta! Vår sparket også av seg dyna om natta, men vi hadde bare på han vanlig hel pysj og sokker. Da vi skiftet til juniordyne beholdt han dyna på hele natta! Vi skiftet dyna da han var 2 år, men hadde jeg visst hvor genialt det var, skulle vi nok skiftet før.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Juniordyne? Hvilken størrelse er det? Har den som er 80 x 100 eller noe. Ikke den lille til vogna, men størrelsen over.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Ullundertøy eller ullpysj eller bommulspysj. Mer enn et lag klær høres varmt ut. Her og sparkes dynene av, et lag klær holder likevel.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #5 Skrevet 9. oktober 2008 Det er størrelsen over der igjen, 100x140.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Vi har på bomullspysj men så ligger han i en grobag. Helt genialt! Da ligger de mer stabilt og vi trenger ikke å være redd for at han sparker av seg noe. Kan virkelig anbefales!!! Får den i tre tykkelser, vi har den tykkeste nå og den tynneste på varmere dager, men da regulerer vi med helseteppe etc over http://dotedot.com/index.php?cPath=53&main_page=index
Gjest Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Har også grobag, synes den er kjempebra. Babyen snur seg rundt og rundt i senga. Hadde vært problematisk med dyne. Hva har du anonym 09:42 på babyen hvis det er veldig kaldt?
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #8 Skrevet 9. oktober 2008 Har nettopp kjøpt en Joha ullpysj til å ha med på hytta. Der er det kaldt. Også har jeg et lillelam teppe som er godt å legge over og er det veldig kaldt har jeg evnt dyne over.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #9 Skrevet 9. oktober 2008 Bør kanskje nevne at hun er 9 mnd, hvis jeg ikke skrev det. :-)
mizz25 Skrevet 9. oktober 2008 #10 Skrevet 9. oktober 2008 Mini her e 8 mnd å han har skreke å vært kald i flere netter *slitsomt* så kjøpte vi en sånn tynn ull pysj,å ungen har sovet hele natta siden =) så vi anbefal det =)
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2008 #11 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg ville ikke pakka ull UNDER pysjamas, men bare et tynt sett med ull er jo bra både når det er varmt og kaldt.. ull funker bra i varme også, så lenge det er tynntynt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå