Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Tror jeg bare må begynne å forberede meg mentalt allerede. I går ettermiddag/kveld trodde jeg frøkna hadde gått amok! Det var liv mer eller mindre konstant fra kl 16 til vi la oss sånn 23-23.30... Spark, romstering, hikking, alt mulig rart... Skjønner ikke at hun ikke blir sliten. Var litt romstering igjen i 4.30-tiden også, men i dag tror jeg at jeg får innstille meg på at hun kommer til å være rolig. Hun må da trenge å samle litt krefter etter en sånn kveld!? Kan det være for mye liv tro? (Herlighet, hva er det man ikke skal bekymre seg for?!)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. oktober 2008 #2 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, lillegutten min trenge ikke daga for å "samle krefta" ihvertfall, hær en han turbo fra tili mårra til seint på kvelln :-P Trur man nestn bare må innfinne sæ me at man kommer til å få en aktiv unge ;-) Selvsagt har d endel å si ka æ ete åsså da, han elske lakris å mat generelt, da blir d liv i heimen ja ;-) Trur ikke at d e nåt galt om babyen sparke mye, da har dm ihvertfall nåkk næring/oksygen ;-) Kos dæ me sparkan du :-) tænk kor heldi vi e som har aktive babye å ikke trenge være bekymra støtt å stadi for at d blir roli i magen :-)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2008 Neida, jeg tror heller ikke det er noe galt med masse aktivitet. Men håper virkelig ikke hun har tenkt å være så aktiv som i går utenfor magen. Da blir det ikke noen avslappende permisjon, nei Hihi... Mi pleier å være rimelig rolig på dagtid også tar hun det igjen på kvelden. Så jeg har bestemt meg for å aldri bli redd hvis jeg ikke har kjent spark på dagen, bare om hun er musestille på kvelden. Veldig deilig med aktiv baby ja! Koselig også
Sunnybeach4gull :) Skrevet 9. oktober 2008 #4 Skrevet 9. oktober 2008 Haha, d va d ja! dm sir jo at ungan ofte e likedan utafor magen som dm e inni ;-) Så da har vi nåt å se fram til eller ka? :-)) Du kjenne jo babyen din best å vet katti du ska reagere ja på at nåt e annerledes ;-) Ha en knallgo dag!! :-)
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. oktober 2008 Svelge... Jeg har hørt omvendt også: aktiv baby i magen=rolig baby når hun kommer ut! Så jeg gutser på at det er min versjon som er riktig Neida-hun kan være så aktiv hun bare vil når hun kommer ut. Håper bare hun arver pappan sitt sovehjerte sånn at vi kan få oss litt søvn alle tre Ha en strålende dag du også
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. oktober 2008 #6 Skrevet 9. oktober 2008 Skriver under her, jeg og...Lillesnuppis var helt gira i HELE går, sparka og romsterte og holdt på verre gjennom hele dagen, fra morgen til kveld- ny rekord i aktivitet=) Så må nok forberede meg på en rolig dag idag, og til nå har d også vært ganske rolig.. Bare kjent henne såvidt.. Men selv om jeg på en måte vet at hun kommer til å være rolig idag, og at hun sikkert må hvile litt ut etter gårsdagens utskeielser, så liker jeg d ikke, vil helst kjenne henne MASSE hele tiden=)
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 9. oktober 2008 #7 Skrevet 9. oktober 2008 Hehe - jeg skjønner ingenting jeg!! Frøkna i magen har vært forholdsvis rolig hele svangerskapet. Hun har sparket og romstert, men ikke sånn veldig mye - og hatt dager som hun har vært veldig rolig. Denne uken har hun vært heeeelt turbo! Mandag trodde jeg hun skulle ta helt av, tirsdag var det stort sett det samme. I går var hun litt roligere, men mer aktiv enn hun pleier - og i dag er det full fres igjen:) Det er jo så herlig, nyter hvert eneste spark jeg! Er så vant med å undre på om hun har det bra der inne, om det er liv i henne - så dette er gøy! Men ja, de må da bli slitne?! Hehe... Har lest overalt at de skal bli roligere mot slutten, vel... det gjelder ikke denne frøkna hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå