Raskatte Skrevet 9. oktober 2008 #1 Skrevet 9. oktober 2008 Hei! Igår kveld hadde jeg ganske bra med noe som så ut til å være eggløsningsslim, passer bra da det var på dag 16 også (jeg har 32 dagers sykluser). Så da hoppet vi til køys igår da, men husker ikke hvordan det er med fruktbarheten? Kommer eggløsningen før eller etter eggløsningsslimet? Bare tenkte om det var for sent med sex igår? Har ikke testet for eggløsning, da jeg prøver å ikke ta helt av...Kanskje jeg burde ha litt sex imorgen også for sikkerhetsskyld? Hva ville dere gjort og tror dere jeg kan ha truffet,eller for treg ute??
Babylove og knøttet Skrevet 9. oktober 2008 #3 Skrevet 9. oktober 2008 Hei! Jeg kan ikke si noe sikkert, men jeg tror egget slippes noen dager etter første dag med slim. Jeg hadde også første dag med el-slim i går, og vi hadde sex, men gubben kom ikke (kan jo ha lurt seg ut ett par småtroll likevel da...hihi;) Så vi prøver på an igjen i kveld, håper ikke det er for sent. Husker at noen har nevnt at det er siste dag med el-slim at egget slippes (uavhengig av mendge slim) Håper dette var forståelig. Hvis noen andre vet for sikkert så hadde det vært fint med en bekreftelse:)
Raskatte Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2008 Hei igjen! Ok,skjønner..leste litt på nettet og da sto det at man var meget fruktbar når man hadde el-slim. Så stemmer nok det du sier, så da har jeg sikkert eggløsning idag eller rundt omkring..får vel prøve igjen da;) Lykke til med deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå